BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009年10月5日 星期一

十月四日 -- 中秋團圓

19/9(六) -- 台灣之旅第一天。詳見遲d先post的台灣之旅。
20/9(日) -- 台灣之旅第二天。詳見遲d先post的台灣之旅。
21/9(一) -- 台灣之旅第三天。詳見遲d先post的台灣之旅。
22/9(二) -- 台灣之旅第四天。詳見遲d先post的台灣之旅。
23/9(三) -- 返港參與爺爺後事第一天。詳見遲d先post的爺爺。
24/9(四) -- 返港參與爺爺後事第二天。詳見遲d先post的爺爺。
25/9(五) -- 今日大姐(總經理)lunch輪到請我地team食飯, 本來想放埋呢日, 不過算啦。去左食APM利苑, d野麻麻地啦。收工歸家。好耐無試過收工返屋企噶感覺了。
26/9(六) -- 去左SZ, 同P吹菲食飯。晚上返HK同Mandy唱K慶生(S民DorothySamEsther)。第一次見Dorothy, ok唔錯, 幾o岩民仔。
27/9(日) -- 3點入馬鞍山同家昇同佢d兄弟傾野。結婚要為左"人地"要做好多野, 好煩; 只係2個人o既事, 唔多想攪呢d野呢。
28/9(一) -- 返企。
29/9(二) -- APM foodcourt w/ Cath。
30/9(三) -- 返企食飯, 堂兄明天走, 聊一聊。
1/10(四) -- hea, dine w/ 八婆 @潮州野@寶琳。d野食OK, 葉魔幾活潑幾好玩, 八婆&老公一如以往, 食完去聰嫂, 好評。
2/10(五) -- 病假一天; 出左去SSP食野行, 買左模。
3/10(六) -- 中秋節快樂。謝小黑的盆菜仲有大閘蟹, 見到好多中呢~ 關、的士麻煩人, down。
4/10(日) -- 返左City。果然有新足球機。Canteen仍然平。Log-on有要o既野。

1. Down。
2. 亂諗野。
3. 我會努力的。For future。
4. 長話短說, 太多野太長無心機又唔記得。



分開旅行 -- 劉若英&黃立行; 當年好紅o既一首歌(不過我都係好後先識), 幾特別, 初初聽唔多喜歡, 聽聽下愈覺得有feel。

http://www.youtube.com/watch?v=-7aY4tomcEE

分開旅行(女高音:戴愛玲)
作詞:姚謙 作曲:David Usher/Jeff Pearce 
編曲:陳偉 男聲:黃立行

男:我選擇去洛杉磯 你一個人要飛向巴黎 
尊重各自的決定 維持和平的愛情 
相愛是一種習題 在自由和親密中游移 
你問過太多次我愛不愛你

女:BLACK BLACK HEART 
SEND 給你我的心 
計劃是分開旅行啊 為何像結局 
我明白躺在你的懷裡 卻不一定在你心裡 
巴黎下了一整天雨

男:我不想要去證明 也不知道怎樣證明 
相愛是兩人事情 我不喜歡你懷疑 
懷疑愛是可怕的武器 謀殺了愛情 
我在這裡本來是晴朗好天氣

*女:BLACK BLACK HEART 
SEND 給你我的心 
計劃是分開旅行啊 為何像結局 
我明白躺在你的懷裡 卻不一定在你心裡 
巴黎下了一整天雨

Repeat * *

RAP:休息一下不需要那麼的密集  
不必每一秒鐘都黏在一起  
你問我愛不愛你 這個不是個問題  
早就說過需要空間才能繼續  
我也真的不希望你離去  
我們就試試看各走各的路  
噓 別哭  
這個只是個短短的不見  
別搞的那麼複雜  
你不是一直說要去巴黎嗎

0 意見: