BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年11月9日 星期日

十一月九日 -- 雜記

1. 3/11(一) -- 幾個星期以來第一天返工沒OT又返企食飯, 實在太滾動了。當日手多, 個電話壞壞地, 其實都仲叫用得...係麻煩少少, 不過基本功能都叫仲可以用到, 所以考慮買唔買新電話...雖然大部份人都叫我換左去...但係其實自己一向忍耐力都好強, 有好多野忍左, 之後同人講返, 原來比著好多人一早就唔忍的了...

2. 4/11(二) -- 可能個人太累, 又可能心情麻麻地, 個腦唔係好諗到野, 所以放工都係join左M先; 首先就緊係去醫院探下佢個BB女先啦~~好可愛呢~~估唔到佢做左人爸爸, 個感覺好唔同, 見佢平時好似唔理唔理咁, 但係其實佢都好錫好鐘意個BB呢~~未見BB之前係外面等佢屋企人等左好耐好耐成個鐘先輪到我入去, 睇得3個字...不過個BB真係好可愛, 身邊o既好友有BB, 個感覺好奇妙呢。之後睇左電話, 食完飯, 覺得自己真係思考唔到野, 懵查查就買左個電話...

3. 5/11(三) -- Connie, Puzzle, Esther都生日呢~ 全年唯一一日有3個朋友同一日生日。收工返企食飯。

4. 6/11(四) -- lunch難得澤安花姐姐係KT上堂, 於是同佢食左個lunch呢~~ 雖然只係短短一個鐘時間唔夠, 不過同朋友一齊傾偈o既感覺係無可替代o既, 難得得閒返d, 要約多d朋友出下來呢, 如果唔係之後可能又無咩機會; 收工繼續返企食飯。

5. 7/11(五) -- 連續幾日返左屋企食飯, 醒起欠左個朋友話食一餐飯好耐, 於是下午臨急call左個Lands的舊同事Wendy食飯; 由於大家返工地點同返屋企地點o既關係, 於是去左山林道食...坐左好耐, 終於有機會聽佢發牢騷, 講左好多好多, 終於明白左佢o既唔開心, 仲有好多野...不過呢, 其實佢只要識多d朋友, 擴大左自己圈子就應該會開心d, 我亦都同佢講過會帶佢識下我的朋友呢; 佢係一個好人, 應該deserve到好d的待遇, 所以呢...嘿嘿, 我的某朋友, 遲d試下加油吧。

6. 8/11(六) -- 一早起身, hea到咁上下, 同C去左九龍灣睇早場; 所謂早場, 到11點半都仲係早場, 所以唔使太早起身, 又可以好平o既價錢睇, 真係好抵呢; 睇左007, 覺得真係太~~~standard, 太無驚喜, 不過係一部唔算太差o既戲, 可以一睇果種咯; 另外, 個James Bond係幾型, 不過如果大家鐘意classic果種Bond, 就唔似咯; 最欣賞套野係007的動作, 唔知係咪每一個動作都有執過, 好乾淨俐落得來又型又有效率, 好鐘意, 不論係跑、跳、打等等都好OK。

7. 9/11(日) -- 一早就起左身, 個腦又係諗唔到野, 諗自己去唔去打波好呢? 死黨一又唔去, 個場又好似好多人, 諗諗下由唔使遲到要遲, 再諗諗下由遲到變唔去; 其實一早起身換左斷左o既鞋帶, 執好晒d野...結果成日一d野都無做過, 哈哈。本來都應該都可以有野做的, 不過我選擇左on居居係屋企而已。

8. 原來我o既地位等於一個芒果瑞士卷麼...

9. 妻子/女朋友/朋友究竟有咩分別呢? 了解/名份/慾望之間又係幾種關係入面有d咩唔同/相同之處呢?

10. 別人/所有人都可以不快樂, 可以低落; 我卻不可以; 我低落時只會讓人覺得我不好/不應該。到最後, 大家都拿我做底線去被安慰麼?

11. 終終終於拿到之前份工o既reference letter, 寫得我好好呢; 不過居然入邊有d寫左我做"she"咯...問唔問返再拿張o岩o既好呢?......

12. 因為有睇開漫畫o既關係, 想睇爆粗Band友電影版呢~~ Go To DMC!!
http://bbs.org.hk/pc/pccon.php?id=244&nid=19533&tid=0
http://hk.youtube.com/watch?v=VNkXmPjQ0Lk&feature=related

13. 某一日, 係一日之中做左5-6單consultant...有男有女, 其中最少有2單對方喊左; 哈哈, 大家都幾信任我呢; 不過馬前炮, 呢d人係以後都係會忘記我的。

14. 原來無論如何、怎樣做, 一個人做得多好的時候, 都有不被信任的時候。

15. 由今日開始, 呀哥返鄉下一星期, 家裡將會無人...唔好同我講鬼故。

16. 下巴生左粒暗瘡, 剃鬚唔敢剃下巴, 只係剃第二度, 攪到好似要留下巴鬚咁...=.=

17. 最新鮮滾辣的新聞; 我哥去SZ搭飛機前見下朋友, 佢地係茶樓漏低左個電話, 走左先發現, 打返電話去, 居然有人聽, 原來係間野o既員工keep起左, 之後仲拿得返添, HK都未必得呢; 其實內地真係咁差, 需要被歧視麼? 有問題的, 其實好多都係內省出到來SZ打工的人姐...不過SZ果個朋友真係要劏雞還神咁都拿得返個電話呢。

18. 天氣無啦啦涼左好多, 好開心呢~ 因為我好怕熱, 所以愈係唔熱就愈好; 訓覺凍醒左呢~ 大家小心身體了, 呢d天氣最易病。

19. 無野做, 係屋企正正式式聽左成隻周董o既碟。感覺...都係同之前差不多。

20. 記得有次同ConnieMartinCarol行街時, 有人問咩叫"中出", 大家都唔知係點解; 最近係網上見到有人解釋喎, 於是就貼出來比大家參詳參詳, 以下:

中出這個名詞源自《禮記》.樂記。原文如下:

「樂由中出,禮自外作。樂由中出故靜,禮自外作故文」

翻譯:「如果要做樂,就要中出,但從在外面出來,才算是有禮貌。而因為要做樂就要中出,所以要安靜的做才不會被發現,至於要有禮貌得在外面出來,就算是很斯文。」

**********

來緊:下星期二話劇同學食飯, 又係好耐無見。下星期三同ConnieMartinCarol唱K。下星期同死黨們食飯, 主要應該係家昇同佢未婚妻吧?未定日子, 都唔一定食得成。再下星期同PuzzleSpenserWing等人食飯, Puzzle生左BB之後都未見過佢, 好想約實到呢。應該會去Puz屋企附近食, 未定日子。12/11之後, MayChan去完玩返來, 再約佢同貓貓等人食生日飯。17/11之後, 呀源可能得閒返d, 等佢打來約食飯, 不過到時我仲得唔得閒呢?

link:罵人o既最高境界, 犀利。
http://www.youtube.com/watch?v=hUEOiQNAX_A&feature=related

推介歌:

愛笑的眼睛 --首歌其實都幾耐下了, 聽落好似幾難唱呢, 有幾下突然扯到好高上去, 唔係強而穩定都好難唱得好。

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=6474

歌手:徐若瑄
作詞:瑞業 
作曲:林俊傑

如果不是那鏡子不像你 不藏秘密
我還不肯相信沒有你我的笑 更美麗
那天聽你在電話裡 略帶抱歉的關心
我嘟的一聲切的比你說分手 徹底

#淋濕的衣洗乾淨 陽光裡曬乾回憶
 摺好了傷心 明天起只和快樂出去
 這愛的城市雖然擁擠 如果真的遇見你
 你不必訝異 我的笑她無法代替

離開你我才發現自己 那愛笑的眼睛
流過淚 像躲不過的暴風雨 淋濕的昨天刪去
離開你我才找回自己 那愛笑的眼睛
再見愛情 我一定讓自己 讓自己決定

Repeat #

離開你我才發現自己 那愛笑的眼睛
流了淚 當一個人看舊電影 是我不小心而已
離開你我才找回自己 那愛笑的眼睛
再見到你 我一定讓自己 讓自己堅定

離開你我才發現自己 那愛笑的眼睛
流過淚 像躲不過的暴風雨 淋濕的昨天忘記
離開你我才找回自己 那愛笑的眼睛
再見愛情 我一定讓自己 讓自己 堅定

再見到你 我一定讓自己 假裝很 堅定

1 意見:

匿名 提到...

芒果瑞士卷好好味的....諗起都流口水....好耐無食咯...好想食.....