BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年11月11日 星期二

肥喵奇遇記

曾經答應過某朋友, 要寫這一個故事, 但又是拖欠了很久很久; 終於, 我想到了整個故事了, 所以, 就把它寫下來了。我真的把整個故事完整的想了, 而且以最真實的角度紀錄下來呢!

**********

喵~
喵?

喵...
喵喵喵...

喵~喵~
喵? 喵!喵!

喵喵~ 喵喵喵~
...

喵! 喵喵? 喵~~~~

...

喵!!
喵!!!
喵~~~~~~
喵!! 咪~~~~~~~!! 喵呀~~~~!!
喵~~~~~~~~~~~~~~

喵...喵...
喵喵喵...
喵~
喵...

喵~~! 喵~~~~~~~~~
喵喵喵喵喵~~~
喵~~~!
喵~~



**********

故事完了, 是不是很精彩呢~ 再度強調, 我真的想了整個故事, 沒有偷懶的呀~

大家試試用想像力去想想究竟發生了什麼吧, 有興趣的人, 可以參加本blog第一次舉行的"故事勁猜大賽";參加者請於comment內打出你們所想到的劇情, 連同個人資料, 送出回復於此blog之內。勝出者有機會獲得豐富獎品, 請踴躍參加!



我是貓

http://hk.youtube.com/watch?v=DRWu4cfxlfE

歌手:古巨基
作曲:雷頌德
填詞:林夕
編曲:雷頌德

馴服慣要去扮茅 (頹廢最有效)
人做厭要去做貓 (你哪裡敢鬧)
沒有東西好咬 咬牆腳
咬極也都不飽 (無法可起跑)
*慘得過 (全賴我) 肚腩多動人 肚腩夠大人
肚腩夠自強不修身
我懶過大雄 我惡過大傻 我個性型爆每個人
將芝士引誘我熱吻 我怎可以忍 (我決定訓身)
做我真好福氣 我名叫加菲
未算好心地 看見客人會妒忌
就算賜我曲奇 拒絕你 捍衛我的骨氣
(叫我也不擺尾 Hei Hei)
做你真好福氣 我是你加菲
讓你的身體永遠帶著我氣味
就算我變癡肥 抱著我 你便變得冤氣 (怕你色心暗起)*
誰願意再去做人 (最怕有責任)
誰像我懶到入心 (卻惹人開心)
路過挨一挨近 我便已 擄獲你的芳心
(我有我愛獨行 最怕你跟)
Repeat*
不必唱 加菲真可愛 加菲真可愛
早知得人類的寵愛
特別在肥大 特別在高竇 怕每個人也碰過來
喵一聲已惹你憐愛 (實在極無奈)
我睬都懶睬 (卻怕我變肥人 你會閃開)
能肥得可愛 肥得可愛 (我慣了被愛)
能肥得可愛 全靠天才 (我慣了被愛)
看見芝士餅我獸性沒法改
我怎麼要改 (我拒絕去改)
你居然敢愛

3 意見:

匿名 提到...

我第一個參加,但嬴左有咩禮物呀

***********

喵~
依?

喵...
你好嗎...

喂~喂~
喵? 喂!喂!

咁架~ 唔應喵~
...

哦! 聾貓? 喔~~~~

...

喂!!
喂!!!
喂~~~~~~
喂!! 嘩~~~~~~~!! 驚呀~~~~!!
驚~~~~~~~~~~~~~~

哈...哈...
有回應...
喵~
喂...

喔~~! 哦~~~~~~~~~
原來機械貓~~~
嗚~~~!
哈~~



***************

我都係一字不漏加以第一身咁講個故仔出黎架~XDD

Big Cat

匿名 提到...

勝出者有機會獲得豐富獎品<---有機會
並唔係參加者有機會, heehee

Y

匿名 提到...

其實, 呢篇野o既目的係想令人大家開開心心, 用下個腦, 發揮下自己o既想像力, 諗個可愛o既故事出來; 呢樣野已經係個故事本身o既意義了~ 只要大家係諗o既途中開心過, 已經好夠, 做到我想要o既效果, 亦都係我俾大家o既獎品呢; 所以其實, 大家都可以領到獎, 亦有機會拿唔到。

當然, 我重申, 我係有諗到個故仔的。

Y