BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年5月5日 星期一

執blog大工程完成!!

終於用左好多個鐘o既時間, 執好左個blog; 好耐之前已經想執, 將以前o既文分晒類, 唔分類o既話根本唔會睇返, 而家分左類, 起碼有晒categories, 想睇返邊類野都易睇d, 而且可以幾乎ignore晒d雜記類 XDDD

原來呢幾年來自己都算好有心機, 打左好多野, 不過真係早兩年d野好好多, 就算差都好無聊都好水準低都好, 起碼都有好多類型o既文章同好有心機諗好多野呢~~不經不覺都有四百幾篇野!! 扣除雜記都有二百幾篇呀~~!!

係執o既時間, 都有睇返好多文(其實好多睇返個題目都記得自己寫咩), 有好多講自己睇法同人生觀o既文, 睇返都覺得幾有意義, 起碼都係自己o既見識同經驗而得出o既結論, 而且自己都算係比較正面o既人, 相信我o既意見, 就算唔一定o岩, 起碼都可以比到人正面o既思想呢~~

至於d故事, 就當然見仁見智啦~~ 自己睇返其實真係幾好笑, 尤其係龜兔賽跑系列, 雖然好無聊但係都估唔到當時幾有諗頭, 就算d故事唔好笑, 起碼都可以笑下我呢~~ :P (好多文如果要睇要由底睇返上來呢~~ 因為佢係跟時間排, 愈新就愈係上面o既。)

估唔到o既係, "其他/不能分類"果少量o既幾篇都OK好笑 :P

除左分左好多類型, 仲有幾個categories係特別整出來的: "還OK的"、"我喜愛的故事/文章"。
"還OK的"係一d我覺得都OK的故事、感想、人生觀或者有關自己o既野, 由於未到"精選", 所以2樣混埋一齊。
"我喜愛的故事/文章"就將"故事"同"感想/人生觀"分開左, 而且都係幾篇自己特別喜愛, 或者覺得有道理d感受深d o既文章, 覺得特別值得分享同自己會最想睇返o既文。

總之分完類好有成功感, 亦都希望有助一d有少少興趣睇返我d好d舊文o既朋友去爬返舊文啦~~

1 意見:

匿名 提到...

GD~~~~~