BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年5月5日 星期一

兒時趣事1

有時諗起好多細個時發生o既趣事, 得閒就記底下先。
當然, 呢d係自己當時好深刻印象或者覺得好笑, 唔代表個個都覺得好笑o既。

1. 由細到大都鐘意食野o既; 雖然唔會好似Lobo咁, 會四圍食, 試好多唔同o既野食, 又唔會好似d食家咁專業, 會品評d野; 但係其實自己都好喜歡食野, 而且真係要食o既時候都會好有要求(我一向o既態度都會將價就貨, 有時食平野或者為餐飽就無咩所謂, 真係食好野或者貴d o既野時就會奄尖d)。所以講一樣有關“食”o既野: 聽呀媽講, 我BB時識講o既第一句話, 居然唔係“爸爸” “媽媽”, 而係福建話o既“食”字 =.= 呢樣野簡直就係一個好大o既藉口比人話我點解食咁多野同肥…(雖然而家細食左好多了~) 不過一個人一生人第一個識講o既字居然係“食”, 真係有夠…唔知呀媽有無記錯呢?

2. 熟我o既人都知我好鐘意貓。不過應該唔多人知道我一生中第一次同貓結緣係點樣o既。話說好細個o既時候有一次暑假, 一家人去上海叔公屋企玩, 當時佢家養左一隻深啡色虎紋家貓; 第一日去到佢屋企, 就見到有隻喵, 第一次近距離接觸貓, 果時o既感覺有d緊張(相信好多動物第一次面對其他生物時都會有呢種感覺), 不過我都唔算怕佢, 仲好有興趣添; 記得果時走埋去逗佢, 仲係度扮喵叫; 不過, 大家勢估唔到, 我第一次逗貓貓o既下場居然係比隻貓“where”我, 亦即係出爪爪我塊面! 當時緊係驚啦, 亦令我果個年紀第一次感受到莫大o既痛恨~ (當然無咁誇張:P) 由於呢一次o既事件, 我亦真係有d討厭果隻貓, 係叔公屋企玩o既期間仲成日整蠱佢, 將佢趕入間房之後又關埋門關住佢, 又成日拉佢條尾(呢樣野應該我叔公家人同我家人都好記得), 到臨走我仲成日形住佢條尾比我拉拉下拉長左添~ 隻貓貓仲有同我地影相, 張相仲係度添~ (睇返其實好可愛 :D) 估唔到到左而家, 我好鐘意貓貓, 而且我o既favourite貓款係深啡色虎紋家貓呢~~

3. 同樣都係一件發生係上海o既事; 記得有一次唔知係家中無水定點樣, 我家同叔公一家人要去公共澡堂沖涼(係一生人第一亦係唯一一次); 話說果時年紀仲好細(應該係3歲左右), 成日話要跟住呀媽, 而且三歲都仲要人幫我沖涼, 因此, 我就被帶到男人o既天堂 – 女子澡堂果邊!! 咁細個, 當然唔會有d咩色情o既諗法啦~~ 不過由於好少有呢d機會, 所以印象都好深刻呢~ 印象中, 澡堂中有好多女性係度沖涼, 而且都係白雪雪, 而且唔知係咪比較北方, d身材都好勁下…唔…唔…唔…不過, 大過左o既我, 如果問我最喜歡欣賞o既女性部位, 絕對會答你係“腳”。人人都話男人年紀輕會鐘意睇面, 慢慢大左就會向下移睇胸, 再大d就睇腳; 但係我由以前開始已經係答人“腳”的…當然, 身為男人, 有得睇應該係樣樣都鐘意睇o既, 只不過講緊“最喜歡欣賞部位”姐~ :P 另外, 反正講開呢d野, 又再講多d: 我又反而唔係好喜歡“絲襪長腿”喎, 對絲襪呢樣野又無咩特別癖好~ :P 嘿嘿。

4. 頭先講起貓, 不得不提另一種同我好大關係o既動物 – 蟑螂。又係熟我o既人都知道, 我係極極極度害怕曱甴o既, 仲要係好誇張果種, 比起女仔見到時o既害怕更害怕!! 相信係我識o既人入面, 都無我咁驚! 無錯, 一個大男人怕曱甴好似好羞家, 但係我從來都唔會隱瞞呢樣野, 驚就係驚呀嘛!! 係我眼中簡直就係世上最最最醜惡o既生物!! 我反而唔係好驚其他蛇蟲鼠蟻(証明我唔係膽細, 只係驚呢一種生物), 好多時近距離見到老鼠都無咩野, 就只係驚曱甴, 如果有人專登拿呢樣野來同我玩, 我係真係會反面o既, 大家千祁咪拿呢樣野來同我玩呀! 究竟我有幾驚? 好難講到出來, 我儘量形容下啦; 係街上見到, 我係一定會運路走, 仲要兜到無雷公咁遠來行, 如果見到會行果d(唔好話會飛, 會飛果d我一定會以100米9秒9極速逃走), 我都會即時心跳大動作一彈彈開; 而厭惡o既程度, 係食飯時見到間餐廳有佢躝過, 都即時會疑神疑鬼, 四圍望同埋留意佢o既動向, 成餐都食得唔安落仲要愈快走愈好; 另外, 即使係書上o既圖片, 或者隔住一層玻璃, 知道一定唔會直接掂到, 我都係唔會去摸落去; 更加唔敢執佢o既死屍, 就算知佢死左, 再加上幾十層報紙加手套, 我都唔敢執的。有佢經過過o既地方或者躝過o既野, 我都係唔會掂或者行o既; 係咪幾誇張呢~

講左咁耐, 都未講到有關“兒時”o既事; 我同曱甴o既結緣, 要追溯到我BB歲幾兩歲o既時候; 記得果時自己應該識識地講野, 記憶仲好模糊, 而且仲係困係BB床無得走o既時候; 話說係BB床上無野做, 又走唔甩, 突然呀哥指住張床話“有曱甴呀”, 仲大為緊張好驚咁。對一個入世未深, 咩都唔知o既人來講, 面對住一樣未知o既生物, 緊係即時好驚啦!! 當時有幾個原因令我驚o既: 1. 呀哥好大反應好緊張(見到自己o既長輩咁緊張, 其實真係有影響的, 因為生物係會係長輩身上學習, 見到佢地驚, 自己緊係驚啦); 2. 唔知係咩生物(面對未知生物, 一定係淆底先o既) 3. 最慘係我係床度, 轉來轉去都見唔到佢(直至事件完結都無見過) (面對未知o既生物, 仲要連樣都見唔到o既神秘生物, 更驚) 4. 我係BB床度係無得走o既(困獸鬥, 當你被逼同你怕o既野關係一個地方無得走, 仲更驚(大家睇好多驚慄片或者喪屍片殺人片, 好多時驚都係因為係一個逃唔出o既地方比人/野追殺)。因為呢4個原因(係我由細到大諗出來, 分析過事件經過同人o既心理而得出o既結論!), 我係好驚好驚曱甴o既。之後都有幾件事值得一提: 係上幼稚園年紀o既時候, 有次企左係房門口, 係門框上有隻大曱甴(大家諗諗一個人企係門口, 同門框上o既野係幾近!), 由於屋企門同門框都係啡色, 一開始無留意到, 到我突然發現時好近, 隻衰野仲要無啦啦起飛!! 我當時嚇到即刻衝入房同大喊添!! 仲有好多次, 我係以前住果度(由出世到讀Year 1都係住北角舊樓)有好多曱甴的, 佢地平時都會躲埋, 但係夜晚就當然會走出來啦, 發生過好多次, 晚上醒左要去痾夜尿時, 開燈發覺(唔開燈係全黑咩都睇唔到o既)有隻大野係我隻手同燈制o既旁邊, 或者係係我企果個位o既牆旁邊, 真係嚇死人。亦都因此, 我練就出“曱甴探測器”o既本領。同我熟d的朋友都知, 我係街度行, 即使係係好暗o既環境(當然唔係黑晒o既地方啦), 係好刁鑽o既地方, 如果有曱甴我都會感覺到, 可能我對黑色o既移動或者待機物體好敏感o既關係, 而平時自己行路做野都慣左四圍望, 一眼關七(擺明係”目及”女 :P), 因此成日都發現人地見唔到o既曱甴呢, 如非狀態好低或者好專心咁做緊第2d野, 通常“曱甴探測器”都好勁的!!

太多兒時o既事可以講, 打左咁多, 未必有人有心機睇晒啦, 分開留返下次2345或者再多d先再講啦~~ 下次會講下有關“鬼”o既野。

0 意見: