BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年10月4日 星期四

十月三日 -- 心靈豬湯

1. 睇左少少一本同事之前借俾我o既書, 係講d心靈上o既野o既, 係入面好多都係講點樣先可以開心d, 放開d, 心靈修為上提昇o既野. 睇返內容, 個作者好有條理同講得唔錯, 有好多野我都明同本來諗o既野, 佢都可以好清楚咁講出來, 幾好呢; 雖然好多野都知, 不過自己睇過一遍load左一次, 個人係會舒服d...thx...

2. 同事download左Grasshopper+Joey的Live Concert mp3, 當然即時問佢要左啦; 當然係唔錯o既, 唱下對方o既歌, 男仔同女仔唱K都有機會唱下另一邊d歌了; 不過女仔key唱男仔歌好聽過男仔key唱女仔歌的, 好過無啦; 不過而家都唔係好有mood唱K了, 更加唔想成日唱蜢蜢。有好多歌本身好聽唔講, 係有d係驚喜來o既: 估唔到有electric girl, "飄"好聽, "望星星"好聽, 最驚喜係蔡一傑返唱黎明先生o既"愛比我重要", 十分好聽, 佢真係好o岩唱呢d歌, 正呢, 原來係網上獲得好評, 好多人都係本來覺得首歌無咩特別, 聽完佢唱就覺得好聽呢。有機會唱K要唱下, 點無mood都要唱下。 其實鐘意唱草蜢o既歌唔只係因為鐘意佢地d歌(好多歌手都鐘意啦), 而係覺得自己o既聲比較適合唱, 所以鐘意呢。

3. 好似少左好多朋友o既感覺...因為好多原因, 朋友忙o既忙, 少見o既少見, 拍拖o既拍拖, 相性唔夾o既又有, 又有d活動唔會再預我等等, 自己又少再約人, 總之出少好多街了...

4. 少出左街, 使少左錢, 但係好多飲; 其實有時都好想約下人出來食飯吹水散下心的。

5. 勁link, d人真係犀利。
http://www.youtube.com/watch?v=Efp-v2KB4No

6. 係屋企要繼續禁自己打機; 之前出來聽貓貓佢地講NDS隻新game"逆轉裁判"好玩, 咁o岩呀英偉哥有, 即時要左返來。未試。暫時都係Gundam。

7. 今天公司field coaching表現OK, 雖然唔鐘意比人望住做野, 所以比平時無咁好, 但係都OK, 真係好, 過左樣煩野。

來緊:
4/10(四) -- K, 難得連英偉哥都肯去
5/10(五) -- 羽毛球(石夾尾)
6/10(六) -- 飲
7/10(日) -- 希望有籃球打
8/10(一) -- 羽毛球(TKO), 好似BB戰士出曹操Gundam
11/10(四) -- 羽毛球(TKO)
12/10(五) -- 羽毛球(石夾尾), 之後同Lands名事出來食飯談心喎, 話想問下我o既"不瘦降之謎"喎

2 意見:

匿名 提到...

你睇的是否心靈雞湯呀~~呢本係一本好書來的~當中有好多好正面的道理~~睇完之後心情都好d呀€~我都有幾本呀~~ 你想睇可問我借的~
點解會覺得朋友愈來愈少呢?是否因為某一些原因而令你有這想法, 其實可能是大家比較忙, 而不是沒有當你是朋友, 朋友是在心中的~而不是常說出口的~
有無興趣睇魔幻星塵呀~~一齊睇呀~我地應該星期日下午或下星期二晚上~你邊日得閒呀~~

有好多野都不要太灰呀~~你都好多去飲喎~要儲錢做人情呀~~~哈哈~~得閒咪約出來玩囉~~~我無任歡迎的~ ^^你永遠都是我的好朋友, 我好想見番初初認識的你~是一個樂觀同開心的男生~~加油呀~我相信係做到的~

匿名 提到...

唔係心靈雞湯

唔睇了, 唔知係咩來