BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年10月2日 星期二

十月二日 -- 人不可貌相

1. 唔記得原來因為呀爸上工聯會o既關係, 逢星期二係無飯食的...太遲先知了...收工後去左福利行一轉, 真係無事出街破財, 無啦啦俾我見到MG肥蟹(愛爾蘭魔蟹)$160, 好抵, 而且不嬲都係鐘意o既(話晒係一年戰爭機種), 即買。

2. 尋晚勁大風大雨, 嘈醒左我, 慘, 勁眼訓。

3. 明天coaching, 會有無聊o既人來睇我行樓, 不過唔影響飯碗, 照平時咁做可也; 不過最憎人睇住我做野...

4. 要限定自己, NDS只可係係街, 搭車或公司打, 係屋企要砌下模或者打下野先得。

5. 今個星期六又有場飲, 十月中又有...十二月又有, 下年一月頭亦有, 計埋o岩o岩過左o既九月尾果次...嘩...

6. 今天搭車返企時, 有個呀叔上車坐左係我隔離; 其實我一向都唔會以貌取人o既, 不過呢個呀叔d衫同個袋都係污污wear wear, 又有煙味, 上左車仲開左罐啤酒來飲, 個look成個地盤佬咁; 係呢個時候, 佢係袋度拿左份野出來, 份野o既面係英文o既, 係Fax Cover來o既, 但係當佢睇入面o既野時, 原來係有關building同工程o既野, 全英文之餘仲有好多係speci同plan o既野, 真係有d估唔到(佢好明顯係識睇, 應該係site agent或者foreman之類來o既)。所以大家都係唔好以貌取人呢。

0 意見: