BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年9月26日 星期三

九月二十六日 -- 兩日忙後兩日hea

1. 連續幾日勁hea; 22/9(六)成日係屋企抖+訓, 晚上出左去九龍城同SpenserConnie食飯, 食左檔潮州野, 都OK; 之後Connie請食糖水, 多謝晒; 係九龍城發現一間幾別緻賣西餅蛋糕o既店, 如果早2日知就好啦, 可以叫民仔係呢間訂蛋糕。食完飯後係一間中式傳統o既賣咸濕野o既店度買左包八仙果; 9點幾就散就返企了。23/9(日)無波打, 成日在家hea, 頹。24/9(一)本來唱K慶祝俠士生日, 不過呀Man唔來, 俠士臨收工話唔得, cancel, 收工返企。25/9(二)中秋, 每逢佳節倍思親; 早收工4點幾落左MK終於買返latest果套SOG Extra; 26/9(三)2點幾同民仔去KT游水, 整體進步唔算大但係係某d意識同動作上有進步! 泳池少人好開心, 4點幾多謝民仔陪我早走, 之後到我企打機。

2 就來還NDS, 好彩呀哥果部玩到Gundam用得返個save, 玩到後期了~~ 好唔慣細機, MarioKart大戰實有影響呢。

3. 星期六日係屋企hea真係勁頹, 好彩都有出下去, 成日係屋企真係辛苦呢。

4. 過左好一段時間, 其實仍然唔高興; 本來好好地, 不嬲都無咩惡感, 但係有人不斷地單方面攻擊; 我一早話過, 我唔會作出任何辯解, 亦唔會講返對方有d咩唔好, 只不過大家都有錯o既時候, 得單方面係咁同我d朋友講野我就好蝕底好慘, 算吧啦, 唔理了, 而家開始完全放棄。

來緊:
27/9(四) -- 約Sam同民食飯, 還NDS, 同民研究報工聯會o既野。
28/9(五) -- 羽毛球?
29/9(六) -- Long Week
30/9(日) -- 民仔唔打波, 有無波打?
1/10(一) -- 本來同Lands同事踩單車-->食盤菜, 不過踩單車唔多人去, 去o既又唔熟, 唔去了; 食盤菜本來有車一齊去, 不過而家無左, 都會照去, 不過要搵路呢。
4/10(四) -- 補返唱K?
10月好似有一餐要飲。

0 意見: