BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年9月22日 星期六

九月二十二日 -- 半日閒後兩日忙

1. 連續2晚收工後走2場加極夜訓, 好耐無試過咁了(應該話都好少會咁), 好累好累。

2. 20/9(四) -- 極度超級樣衰+大頭蝦的一天; 記錯左雞脾擺酒o既日子, 原來係呢日! 收工去左白田Carol姐的生日慶祝活動, 8點幾CarmenConnie打來, 先知原來雞脾擺酒, 即時趕去! 多謝2位臨時幫我籌錢同利是封。上菜上得好快, 真係好快, 未到10點半就上埋橙, 食完橙我走先, 係中港城去慶祝活動地點港晶Neway; 呀樑唱歌果然超得! 係識o既男仔之中唱得最好果2個! 當晚佢地勁煲煙劈酒, 因此十分唔舒服, 我唔飲又少唱, 簡直係蝕左呢~ 大概1點同4個人走先, 佢地好似3點先散; 一人送一個女仔返企, 終於明白呀馬以前超夜送人返屋企係幾咁累, 係TST入沙田, 再搭Van出MK, 好彩地有"猛的"好快返屋企, 原來預算3點返到企, 但係2點半島返到去沖埋涼3點就訓得了。當日俾Connie問我係咪追女仔, 係K度d人又勁問我同某緋聞女同事...而家d人真係咁鐘意講是非嗎? 就算幾好朋友都好(唔係好friend更甚), 人都係相信遙言同八卦野多d, 唔怪得d八卦雜誌咁好賣。

3. 21/9(五) -- 返工, 返工時間精神OK, 收工打羽毛球, 得一個鐘, 打完完全唔累; 8點到CWB, 同民, 昇, 昇女友Karen(拍左拖第一次帶出來)一齊慶祝Gloria生日(馬OT遲到), 野食OK, 大家傾傾談談到呀馬來時拿埋個蛋糕出來, 6個人食2磅蛋糕, 超肥~~~不過最近做咁多運動又俾人話瘦左, 算啦, 個芒果蛋糕好味呀~~~ 食完離開間野去第度飲野, 都係CWB, 大家又係傾下偈同玩, 有人有飲酒精飲品high high地, 大家情緒都有少少高漲; 到左點幾鐘昇同Karen先走, 4個人傾偈開始講經濟同股市, 我因為之前果晚夜訓+話題所以挨挨下訓著左, 朦朧間聽到呀馬係短時間內已經搵到第一桶金, 果然係叻人; 2點島醒返大家都要走了; 2點4上巴士, 3點到企, 訓。

4. 22/9(六) -- 好晏先起身, 中午同哥食肯德雞, 之後再返企訓, 夜晚同Connie同Spenser出九龍城食飯。

5. 身邊充滿住叻/成功o既人, 有d本身非池中物, 有計劃有理想充滿大志; 有讀書叻做野穩陣可靠的人; 有好運一早入左政府做長工唔憂柴唔憂米o既人; 有捱左好耐終於捱出頭o既人等; 自己都努力向住一個方向前進, 雖然好似入錯行, 呢行無出頭, 書又讀過人工唔係好高又好似無咩晉升機會, 但係其實幾鐘意而家自己做o既呢份工作, 畢竟都係轉過幾份工覺得最適合自己同做得舒服o既一行(而且今次人工跳左好多), 而家呢份工雖然都唔會係一世o既, 但係呢一行覺得做得唔錯; , 雖然無能力好似其他朋友咁搵到好多錢, 又唔會投資或者有鐵飯碗, 不過係行緊自己o既"道", 行得開心就好了。比上不足, 比下都叫有d餘, 起碼比起好多渾渾噩噩唔知做咩又或者九唔搭八o既人好啦。

6. 人總係會記住一d唔好o既野, 或者事過境遷之後就知記得d唔好o既野, 否定晒d好o既野; 又或者唔諗下自己o既因素, 將所有唔好o既野都推晒係人地度; 如果當初唔係自己唔好, 人地會唔會都係咁唔好? 無論係國際上辦公室裡好多地方, 都係咁樣的; 人真係一種咁負面o既動物?

7. 好多人都學識左游水, 其實自己都唔係唔鐘意, 今年亦都有進步, 只不過相比之下較為喜歡球類運動, 但我遲d都一定會學識佢的; 籃球同羽毛球都有進步, 打得開心呢。

8. 由於年紀增長+最近都好少好少好夜訓了(一般都係12點幾1點訓, 好少2-3點訓), 因此連續捱左2晚3點幾實在係好辛苦, 不過唔捱得都係一件好事來o既, 早d訓好。

9. 既然在街上隨意地找一個男孩都會比我好, 咁一齊就無咩意思啦; 一路都係咁諗就唔好拖, 隨意地找一個仲好。咁原來我都好差下。意興闌珊。

2 意見:

匿名 提到...

不多說了…明白的…亦謝謝你的參與

動物男 提到...

haha
gossip is the best!!