BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年9月28日 星期五

九月二十七日 -- 雜記

1. 收工後同Sam行SSP睇變形金剛o既玩具, 佢買唔到野反而我平平地買到隻figure, 係街霸元師父o既可動figure, 雖然d關節好明顯, 唔多靚, 但係好平, 廿幾蚊, 忍唔住買左; 之後出YMT join埋民睇In's Point, 又睇到好多變形金剛o既野, 都係買唔到; 之後3條友去左紫荊食野, 好抵食; 同Sam散左同民去MTR, 去左聯合漫畫店見到小畑健出左新書, 都無點考慮買左, 之後MTR返企。今天還了NDS, 正式轉用NDSL。

2. 小畑健出左新書! 就咁講個人名大家未必知係乜水, 其實佢就係畫"魔神冒險譚"、"棋魂"同"Death Note"o既漫畫家; 佢一向都係只畫畫, 次次都係搵另一個人去諗故事, 所以佢o既漫畫內容同種類可以好大變化, 而佢專注畫野亦愈來愈靚, 所以佢o既出品好有信心保證呢, 因此都無點考慮就買左來睇; 講返呢本漫畫, 今次畫返科幻妖獸打鬥類, 佢好耐無畫戰鬥o既漫畫呢~~ 今次個設定同故事有d似頭先果3套野o既加埋: 科幻, 有非人類生物, 有宿主同寄生物(作者似乎幾喜歡呢種設定), 由普通人帶住個好強o既寄生物慢慢轉強, 主角一開始已經係最後大佬死對頭...etc; 不過即使係咁, 佢個故事同設定都OK, d畫又靚, 第一期幾好睇呢; 而今次仲加左少少之前比較少o既原素: 有少少咸咸地(估唔到)(不過當然唔多啦)。暫時都決定會儲, 難得有套可能係好o既野又由第一期開始儲呢; 最後, 根據往蹟來講, 佢o既漫畫通常都唔會拖超長就完, 所以抵儲呢。

3. 本來呢排靜左d落來, 比較享受到靜靜地生活o既時候, 又開始有d人好直接話我, 有d人好心勸我, 有d人欲言又止無出聲; 大家又開始不斷地係我傷口一刀一刀咁插落來, 我真係好辛苦。完全唔想再提同掂到呢件事。不過我都知朋友們都係出於好心同好關心我, 我都好多謝各位朋友對我o既關心...你地係好好o既朋友來...

來緊:

28/9(五) -- 無羽毛球打, book唔到場, 應該返企

29/9(六) -- Long Week

30/9(日) -- 民仔唔打波, 有無波打? 想照打; 晚上原來佢地confirm左食飯: 同貓MayChan哩等人食飯。

1/10(一) -- 本來同Lands同事踩單車-->食盤菜, 不過踩單車唔多人去, 去o既又唔熟, 唔去了; 食盤菜本來有車一齊去, 不過而家無左, 都會照去, 不過要搵路呢。

4/10(四) -- 補返唱K confirmed, PuzzleSpenserMan俠士同埋難得呀英偉哥呀Wing都肯來, Iris譚小姐唔知得唔得。

10月好似有一餐要飲。


0 意見: