BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年9月17日 星期一

九月十六日 -- 雜記

1. 最近食喝方面健康了很多, 也做多很多運動, 返工又經常行上行落, 身體好了不少; 不過收貨也經常吸石屎粉, 很不舒服, 最近經常頭痛眼痛喉嚨痛...腸胃也長期有點咕嚕咕嚕...

2. Sam想打NDS, 要拿回NDS了; 太突然呢~ 平時也不是常常玩, 只是lunch時和同事大戰, 已經成為了每天其中最期待和開心的時光; 突然要還真的不慣呢(而且最近煲Gundam G-Gen)~ 不過始終是別人的嘛。

3. 呀哥得知我就來無NDS打, 佢話佢都好少打, 又無咩想玩, 俾部DNSL我玩喎; 不過其實佢唔玩得多, 都有玩的, 而且我自己反而鐘意部舊o既大部o既多d...

4. 人總是將自己的想法放諸整個世界, 總是想著自己的一套, 不懂得每個人也有自己的想法與看法; 所以人總是不了解別人。

5. 之前同Sharon唱K, 唔記得講原來黃敏華首"悟", 黎瑞恩演唱會唱過, 有得唱呢; 不過就算女仔唱都難唱。

6. 唔知係咪工作關係, 最近覺得對手洗乾淨完後聞時, 好似係成陣死皮味咁, 有陣老人味...

7. 都叫見得我多o既死黨2民仔, 今日打波時居然話我肚腩明顯減左; 真的有嗎? 不過都係肥, 而且又唔係好覺有輕到。

8. 星期一二三返企, 星期二去左SSP睇完Mandy o既禮物先返; 星期一三都唔係好舒服...星期四收工同PuzzleSpenserWing打羽毛球, 9-10pm; 先食飯, 再係我企賽車, 夠鐘再去打。星期五收工又係例打羽毛球; 6-8pm, 打到8點都無人趕, 又打多一段時間; 中間同呀Sam講左陣電話, 除左果段時間, 無停過, 由於對手勁, 所以我全場前後左右狂追; 打左2個幾鐘, 到後期居然唔太累(都有d累), 尤其對腳唔累! 覺得自己狀態仲可以打籃球添! 呢排o既健康生活果然有用呀; 之後2日仲要唔會周身痛添。星期六long week, 全日個system都用唔到, 上午做晒d野之後下午大家都無心機做野; 大家發癲狂打賽車, 打左3-4粒鐘, d賽道loop左多過3次...我最高分玩到唔想玩時o岩o岩好800分 =.=痴線; 收工去左買Mandy禮物之後返企。星期日打波OK, 之後去TST陪民仔買俾G小姐的禮物, 之後上我企沖涼打機, 之後8點半去KT外野手; 星期日貴d, 有生日蛋糕, 無咩心機, 心情麻麻。

來緊:

18/9(二) -- 貓貓生日, 仲未有消息有咩攪
20/9(四) -- 可能同白田辦事處o既人唱K, 唔知會唔會叫我; 慶祝門口呀姐Carol姐生日。
21/9(五) -- 例打波唔知打唔打; 民仔同G剃姐慶祝生日, 我馬家昇同家昇女友都去。
24/9(一) -- 同白田+愛民同事唱K, 廢祝俠士同Iris生日。
1/10(一) -- 同一堆Lands同事食盆菜。
9, 10月好似仲有2次要去飲。
好似仲有野, 不過唔記得了...應該無了...好似無了...嗯嗯...

2 意見:

匿名 提到...

多謝你份禮物(好實用)~好開心大家一齊食飯~希望多d一齊去玩啦~~~

匿名 提到...

唔使