BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年2月20日 星期一

足球與我

足球與我

大家一睇到個題目一定會好奇怪, 一向剩係打籃球o既我, 居然會講足球?

由細到大, 我一向就同"足球"冇咩緣份
由於小時候屋企冇咩俾我去課外活動, 加上又冇得睇電視, 所以對"足球"o既認識就限於新聞報導o既片段
而間中一次半次係家中睇"世界杯", 由於足球知識薄弱, 入球數目又偏少, 所以並不覺得精彩 (印象中仲要係睇意大利)
小學時期, 我所讀o既2間小學都唔興踢波, 尤其係後期果間, 好細o既校舍, 冇地方踢
到左中學, 要踢o既人都係踢開, 我呢d完全冇踢開已經係比唔上, 所以更加冇去踢; 由於上體育堂有得打籃球, 所以就開始左打籃球了~~

開始接觸得多d, 都係中學成日聽d同學仔講波, 成日聽到d咩曼聯, 車仔, 皇馬, 連係咩地方都唔知, d球星一大堆更加唔知係乜水, 聽聽下叫有d認識, 不過對呢樣野o既"認識度"都係好低, 一路到而家, 對呢樣野都仍然都好似係"緣慳一面"

我冇睇開足球, 又冇踢波, 冇捧開邊隊足球隊, 更加冇買波, 既然係咁, 點解會無啦啦講呢? 當然有原因啦~~~
話說逢星期五我都會同民民上堂, 上堂時間為八點四十分; 民民收工來到旺角通常七點島
個半鐘時間, 對於食飯食得好快o既兩個魯男子來講, 實在好長; 於是慣性地食完飯就去"麥花臣球場"睇人踢波, 而夜晚好多時都有比賽睇

又話說幾個星期前睇左一場一堆呀叔踢o既波, 幾精彩, 有個籠門好型, 撲左個單刀波再拗腰禁實個波, 引來全場鼓掌; 而上星期五, 更加睇左一場業餘杯賽, 精彩非常; (兩場波o既詳情都係由比較識講波o既民民係佢blog度講啦), 令我地寧願遲到都要睇晒場波 (好彩有睇到最後!)

另外一樣關於"足球"o既野, 就係"打機"
平時我自己打機係唔會打足球o既game的, 但係如果民仔來我屋企玩, 就九成都係打足球
通常我同佢都係玩一隻舊版o既winning eleven(因為冇新機)
大家都打得好水皮, 不過打下打下, 大家o既技術都有所進步, 由以前打"easy"都未必有波入, 到而家打"normal"都可以入下波贏下波(仍然水皮); 不得不提星期日o既一場大戰: 我同佢一齊Random用左中國對電腦Random的唔記得邊隊, 由於之前試過俾電腦o既中國射球射過人牆入波, 呢場開場三分幾鐘係禁區外博到球球, 由我施射, 我福至心靈, 學電腦咁射, 居然俾我入左波!! XDDDD
後來同民仔一齊打左好多場, 愈打愈頹, 終於出現左一球經典, 勁過區偉倫: 當時我地已經將波推入禁區, 敵方籠門同後衛俾我引晒過去, 我一球美妙o既傳球, 傳左俾係籠前空晒o既民仔, 正當興奮之際, 佢竟然橫傳!! 唔係單刀橫傳, 係空籠橫傳!! 仲要係好近個籠, 求其掃一腳都入o既距離! 當堂灰左...場波到最後互射十二碼輸埋, 灰晒... ...

其實足球都幾有趣, 不過我都係鐘意打籃球多d ^^

2 意見:

kallman 提到...


打機生涯一大污點…

匿名 提到...

有機會可以踢下波!!!
我都是最近才愛上足球^^
也同時發現我是潛質優厚的!!!
哈哈~~