BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年2月24日 星期五

歌曲推介 -- 傾偈

唔係話d咩大作, 歌手又唔見得好好
不過幾鐘意呢首歌

傾偈

歌手:蔣雅文, 李逸朗 | 作曲:Aisana Yoojareon/Ryo Kung
填詞:夏至 | 編曲:藝琛

呆坐我家天光再打算
無謂太灰只不過失戀
談論理想統統不實踐
題目涉及到很遠

天空邊際 容納我留低
內容沒關係 談論過經濟

其實我最想不顧一切
求突破每天刻意傾計
其實再講幾多都白費
難共你共對一世

不知不覺 誰習慣留低
話題沒關係 談及你身世

不要想太多 過去天天跟你相處想太多
若拍拖終有天會失去麼
最尾終於醒覺沒幫助

隨時樂意照例相依對坐 聽過快樂的歌
無聊預計哪部影片叫座
未算示愛吧總有想過

天空邊際 容納我留低
內容沒關係 談論過經濟

其實我最想不顧一切 (好嗎)
求突破每天刻意傾計 (很假嗎)
其實再講幾多都白費 (過去相處不太差)
難共你共對一世 (誰沒法取替)

就愛你的話題 推測走勢
終於有日破例 (未去想破例)
未理太多問題 不想估計 (留不低)
但最後你未放開一切

*未夠徹底
 不要想太多 過去天天跟你相處想太多
 若拍拖終有天會失去麼
 最尾終於醒覺沒幫助*

REPEAT*

其實我最想不顧一切 無謂要後悔一世

0 意見: