BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年1月14日 星期六

傾偈

十分鐘意同朋友傾偈o既感覺
無論係同咩朋友, 熟o既, 唔熟o既, 男o既, 女o既
從傾偈之中都可以有得著: 釋放, 理解, 資訊, 意見, 世界觀, 做人觀, 咩都有

呢排同唔少朋友有好好o既幾段傾偈

keep住有個朋友同我傾佢識女仔d野, 又會問下我意見, 又會講下做過o既野同過程
(順帶一提, 如果某人有呢位朋友咁識做同咁識講野, 肯定易攪好多)
係我聽同俾意見之間, 我都有唔少對人處事同係對女仔方面o既得著
而且同呢位相識唔耐但係講野同對大家都好直接o既朋友都熟得好快呢~

另一位平時都幾好傾但係比較保護自己o既朋友, 都有少少估唔到o既傾偈
平時因為同佢都比較其他人熟, 佢都會講下少少自己野
今次居然會講多左自己o既野, 而且從把聲入面, 好難得地聽到佢有d激動甚至有d想喊o既感覺
好少見佢有呢d情感
不過都幾開心起碼又有一個當我真係friend的朋友, 希望佢快d開心返同解決到件事啦~

尋日同一位好友食飯, 亦都傾左唔少大家o既野
講下自己最近點, 講下來緊o既計劃, 講下自己好多野o既諗法, 講下擇偶, 愛情方面等等
雖然出來好似係為左俾部mp3我同埋去睇display card
(食完飯好無聊專登由太子慢慢行去深水埔)
但係其實我覺得主打係傾偈呢~ 一路行一路傾都唔覺時間過左去~

今日放左學例牌同另一老友搭地鐵返企, 臨到o既時候先開始傾左好多野
新朋友, 政制, 自由獨裁, 個人觀念, 天馬行空, 亂諗野, 化, 目標, 朋友, 沖擊...etc etc好多好多
好難組織起來係度講了
雖然問題解決唔到, 不過可以有個夠friend, 又明我諗咩講咩, 諗野level又差唔多o既朋友傾下
都係好值得高興的了

真係十分喜歡同人吹水呢~

0 意見: