BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年1月10日 星期二

一月十日

1. 話劇班朋友Sam一早打來同我傾偈, 話不嬲返工都係一個人係外面, 平時半晝唔點講野都冇咩野, 識左我之後, 有時我打俾佢, 有時佢打俾我傾下偈, 而家發現唔搵人傾下偈好唔慣~ XDDDDDDDDDD
2. Sam果然係一個好直接o既人, 差d就爆晒d野我聽, 不過為左保持神秘感, 我叫停左佢, 唔好話我知 XDDD
3. MG 龜霸係牛頭角賣$159, 2000Yen賣$159!! 好想買呀~~~~~~~~~~~~~~~~~
4. 呢幾日股市升得好犀利, 應該有人有不少斬獲吧? 係時候要放了~~
5. 今日返工有d有due date又近近地o既野做, 全日都幾忙, 時間過得好快, 太好了~~!!最怕無無聊聊咁呀~~
6. Keroro軍曹睇到大約70話了~~就來追到~~仲keep住好睇呢~~起碼我唔覺得厭~~
7. 決定返大陸過年, 同埋請3日假, 連埋紅日有9日假, 好似學生咁有得放寒假, 好開心 XDDD

1 意見:

動物男 提到...

我係投資者, 短期波動不會影響我的投資策略~

although i also wanna unload some of them......:p