BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2024年2月18日 星期日

二月十八日 -- 回鄉+C生日

11/2(日) -- 朝早出門去西九搭動車,到深圳北轉車上晉江。呀媽同司機接我地返去,都已經7點幾。食完野比B夜下煙花就休息。


12/2(一) -- 朝早起身去左無動力樂園比B玩左一朝。新奇一家同我地meet埋一齊玩到中午去隔離個商場食飯。食完飯行左陣商場同超市,我地返去轉同新智一家同櫻莉去另外一個公園(4點幾5點先meet),玩一陣係果度食少少野到差不多夜晚就返去。

13/2(二) -- 姨車我地同呀媽去洪溪(老豆鄉下),食d野經過睇下閩南傳統嘅野,就上返呀媽鄉下果度嘅靈秀山金相院,再落返以前舊居。夜晚返屋企食野。沖完涼呀姨帶我去睇左個跌打佬。敲左幾野再拔罐敷藥,無乜料到。

14/2(三) -- 朝早送花。呀姨車我(連埋呀媽CB)去醫院,睇左下醫生抽左血同拿藥。中午meet晒2個表弟2家人同姨丈一齊飲茶。之後呀姨同呀媽CB去玩,新奇車我去另一個跌打佬度,佢同支野篤我腰,好似有好少少? 之後新奇車返我去永寧古城join呀姨佢地(佢走先),再去左施琅像之後返企。食完飯沖完涼又去返跌打佬一度,佢敷塊萬年布來照燈,之後都係敷藥,好似都係無乜料到。

15/2(四) -- 朝早新奇一家帶我同呀媽CB去五店市行下,之後過萬達玩一陣,再去SM商場食飯,然後係果舍商場玩左好耐遊戲室。到4點幾5點玩夠,返去經過跌打佬2,又篤左我腰好痛,之後再整我隻腳,今次真係有好d了。整完都係好快,一齊上新奇屋企settle一下,夜晚落仍屋企樓下食串燒,之後仍車我地返企。

16/2(五) -- 朝早上天台玩下風箏,11點半就出門,司機車我地去廈門,搭直通車到西九,返到屋企差不多8點了。

1。封咗幾年關,終於有機會返鄉下。終於有機會帶阿B返去。可惜今年少表兄弟姐妹一齊返去,無咁熱鬧。

2。可能細個幾乎年年都會返去,所以鄉下對我來講都係一個舒服嘅地方。雖然經過咁多年好多嘢都變咗,但對我自己來講感覺好自在。(當然對B來講好新奇,對C來講就陌生)

3。好可惜今年臨到年尾幾日隻腳突然好痛。係香港只睇得切一次西醫,兼且食消炎藥都無乜用。多謝阿姨帶我睇跌打又睇醫生終於最後搵到個搞得到嘅。不過幾乎全個行程都係痛住去...

4。除咗頭一日凍dd,之後幾日都好好天氣好好太陽仲幾熱下添。不過對於旅遊同影相來講就fit晒。

5。同表弟講開,大家都覺得其實自己覺得點都無大所謂,最緊要係小朋友開心。阿B就真係玩得好開心嘅,地方又大,又玩到好多未試過嘅嘢,又有表哥表姐好多伴同佢玩。我以前細個返去,環境無咁好但都係好開心,其實有咩玩都唔緊要,最緊要係伴啊。

6。好耐無試過離開香港咁多日。雖然返鄉下都唔算係d咩trip,不過都好開心。返到來香港都好無真實感。

7。多謝阿姨姨丈同埋兩個表弟安排飲食遊樂車出車入,我幾乎可以放空腦袋做個殘廢就得。

8。出發前總會膽心阿B呢樣果樣,總算都ok。只係塊面起左敏感。

9。返到屋企,最開心嘅係瞓返自己床,最舒服嘅。

17/2(六) -- 中午出門去沙田meet呀娟同MandyThomas,係樓下一齊食晏(呀源朝早唔舒服臨時唔來)。之後上娟屋企hea,夜晚係樓下食大牌檔後散水。

18/2(日) -- C生日快樂。朝早8-10天晉不過我打唔到波。11點係北角同C親戚團拜。散水後行左下北角例牌之後返企比B訓一陣。夜晚出Monterey果邊食西餐,C唔太開心個waitress。食完買手搖返企再切蛋糕。

10。講少少腳傷。基本上係腳痛住來過年同返鄉下,好彩唔係頭果2日咁痛。最後整腳果下先係最有效,之後開始好起來。隊腰果幾下到而家個位都仲有痛,早2日仲keep住有腳痺,不過隨住無咁痛又會無咁痺,希望之後愈來愈好。而家左腳行都會有少少扯住,要少少趷住來行,順帶講埋右腳倒甲都有好d。

來緊:

0 意見: