BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2024年2月21日 星期三

臨時劫案 後感

臨時劫案

首先想講下,香港人真係好難服侍。已經見愈來愈多人講,而家d人評論一樣野(戲又好歌又好咩都好),無該有嘅認識同水準、純主觀願望(只要唔係自己expect嘅野就係唔好)、甚至係個人喜惡行先。唔多想derive總之都幾不知所謂。

**********

講返套戲,又係慣性先結論,係幾好睇嘅。之前有睇過少少影評,知道唔係喜劇,唔係平時嘅賀歲片,算係黑色喜劇吧。
全套片個節奏掌握得幾好,無乜冷場,我仲睇到好緊張(reply圖有自己緊張抓自己嘅痕跡)。不過正因如此,其實我睇到有少少辛苦。
對於一向睇生死睇得重嘅我來講,睇到個人精神好繃緊,加上呢個黑色喜劇個底係悲劇來,會睇到有d唔開心添。

劇情玩少少荒謬+社會問題+中年危機+巧合+錯摸,幾條線分開到最後匯合為一條有少少杜Sir feel,雖然真係有好多巧合但呢d無話唔合logic我覺得係可以接受。我一向覺得只要係果個世界觀合logic就OK,跟到個logic就係合理(但合logic同合理係2樣野)。呢套戲我唯一一個唔明嘅地方就係呀輝一直辛苦死守嘅老人院原來最後轉個手就解決左,點解唔一早轉手呢?

演技來講就真係叫個個都OK,就算配角都好恰如其分,有d可能未必咁好戲嘅就做d易d嘅角色,所以全戲都無乜演技尷尬位。林家棟任賢齊John哥...etc都無乜好講啦,一定交到貨,呀黃就真係不錯,雖然佢之前已經拿過影帝,但我一直都覺得佢都係爭d。呢套我就感受到佢除左外型同角色都係突破之外,佢係有用心去演同埋無太大力去演嘅。

唔識都唔想講太多了。
唔錯幾好睇值得去睇的。不過想開開心心輕輕鬆鬆就唔好呢套了

0 意見: