BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2023年12月27日 星期三

幽遊白書真人版

作為幽遊白書鐵粉,出真人版劇集,就算網上同朋友點評都好,真係點都要睇一睇。
眾所9知我而家係好少睇劇/動畫/片類嘅,因為實在無乜機會可以坐定定睇,而睇呢d時間太fix,相對於我睇字/書類算快來講,係晒好多時間。
趁住聖誕假期睇晒5集,總的來講,我覺得係OK的。

首先講下劇情。預左會大改,我覺得係有限資源下已經算改得合理,將漫畫本來前後幾個故事合埋一齊,算合得合理。都預左會cut好多,尤其要用特技整d妖怪樣出來應該好貴,所以cut左四聖獸篇都預左。同埋d齋打無劇情(即係暗黑武術大會)都係應該cut嘅。不過由於實在cut得太多野(i.e.四聖獸篇+幻海弟子選拔篇+暗黑武術大會篇),無晒幾個主角之間友情嘅鋪墊同埋幽助同幻海之間嘅師徒之情,呢d真係爭好多,最難接受。

另一樣被詬病嘅當然就係造型。d人物可能本身動漫畫真係太靚,轉到來真人真係好難carry。但難carry還難carry,有幾個真係特別唔掂。
幽助 -- 我覺得算幾好。都唔醜樣,做到少少痞痞嘅感覺,不過其實可以再爛多少少。我覺得係劇情所限。
桑原 -- 幾型。相對於主角要擺下d型樣,佢個角色無乜呢個包袱反而做得放少少。
藏馬 -- 睇過演員原樣其實都唔差,但做藏馬個樣就真係好唔得...戲都麻麻地...
飛影 -- 傲嬌+中二病始祖,由於戲份唔多,所以無乜發揮。而個演員個表情都係keep住痾屎唔出咁...
螢子 -- 相對其他幾個女角叫幾靚女。
牡丹 -- 呢個係眾矢之的...個樣真係唔得。佢想做到動畫入面咁少少趣怪,但又唔夠放,又唔多戲份,演出來不倫不類...
溫子 -- 幽助老母係其中一個亮點。除左幾靚之外,係好少量嘅戲入面都發揮得好。
小閻王 -- 算幾靚仔,又多出場,但就無乜特別覺得好。唔知點解覺得佢個樣似陳柏宇。
雪菜 -- 靚就唔多靚架啦,最大問題有幾下佢笑我覺得佢奸奸地...
幻海 -- 唔識講。同動漫好唔同。不過如果係呀婆的話真係係咁又真係可能差不多,唔識講。
左京 -- 估唔到搵稻桓吾郎做,又幾OK。如果佢可以再做得淡然少少會更正。可惜唔係大爆炸死。
戶愚呂兄、弟、鴉、武威、剛鬼...etc敵角 -- 無論做型定各方面,敵角都好好,既還原又有返個人特色,仲吸引過主角們。

全劇最要讚嘅就一定係動作同特技。係打得好睇,動作流麗順暢,速度感擊中感都好強,實在好過某d武俠劇齋擺pose果d好多好多。

少少總結。
我覺得劇情刪減個定位有少少尷尬。如果係fans向,就cut得都幾多。但係如果唔係fans向,d人物之間嘅羈絆刻畫真係唔係好夠。
自己一向係"向好方向"果面睇嘅人,儘量會去睇返"製作人們想呈現咩比我地睇",我覺得係有限嘅篇幅同budget(應該?)來講,已經算做得好好了。
其實以佢呢個表達方式,我覺得仙水篇好啱拍做真人版。希望而家呢套5集收視OK,Netflix肯落多d本去拍仙水篇啦~~

0 意見: