BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年7月12日 星期日

七月十二日 -- 又爆疫

6/7(一) -- 收工去坑口拿野再去Jusco759買野返企, C煮。

7/7(二) -- 收工去將中同外父母BC食飯。

1. 美中鴨子個餐真係好唔抵食。

8/7(三) -- 收工返企C煮。

2. 是日Candy來搵我同Ansel食lunch, 仲請我地食飯(之前連升am, m同埋而家走)

9/7(四) -- 收工返企C煮。

3. Alex請食lunch。恭喜佢升am了~

10/7(五) -- 收工返去買外賣。

4. 2日行左SSP同信和 In's Point, 買左d玩具同用品, 好滿足, 尤其total都只係使左唔多錢。

11/7(六) -- 連日疫情爆發, 又唔敢帶B出街。想買部notebook比呀C, 於是整完lunch後同呀哥出左 SSP, 買左部notebook。夜晚買外賣。

5. 之前無送生日禮物, 見佢部notebook唔多掂佢又想要, 就買部比佢。買就自然要出去, 佢又唔想自己"又"係屋企睇B, 叫佢同呀哥去買我睇B佢又唔想, 最終都係我出。問多佢2句幾時出佢就來料。講真, 其實我都唔係好想出街, 而且出去都係買野比佢 ...

12/7(日) -- 9-11 Monterey, 今日打得算正常, 不過射波就唔多入; 打完買外賣返來, 沖涼之後一家係大床攤, 呀B玩左成個鐘都唔訓; 之後呀C出街買野, 呀媽上左一下來; 夜晚我煮。

6. 呢排朋友之間講好多生活問題, 好多人都對前景悲觀, 又話要走資又話移民, 負能量爆發。雖然對於無得選擇嘅我來講, 係少左樣煩惱, 不過聽住都覺得煩。

7. 來緊想做嘅野: 賣埋剩返要賣嘅模型; 想寫返故; 繼續抽時間砌模型。

8. 搬去MK Office之後, ACD同事集結, 有少少想買Switch同佢地lunch一齊賽車...

9. 呢排都訓得好差。成日鬧鐘未響就醒, 又差不多日日發夢。 仲要d夢都係好攰, 一係就係狂諗野、一係就係同人爭拗, 一係就走來走去果d。攰死人。

0 意見: