BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年7月5日 星期日

七月五日 -- 雜記

29/6(一) -- 收工返企C煮。

1. 呀B終於開始發燒。

2. 呀B成功係兜兜屎屎。

3. TBB套殺手雖然都有抄襲成份, 不過暫時都不錯。陳豪做膠人一向OK, 視帝祥做爛人又係一向OK, 龔嘉欣做癲婆都不錯。

30/6(二) -- 出site早d收返企煮餃食。

1/7(三) -- 公眾假期; 朝早係企, 下午呀B難得訓左好耐, 我都恰左; 4點島出去呀C影相同買野, 之後上天晉clubhouse遊樂場同呀B玩一陣, 再上去食飯。

2/7(四) -- 收工返企C煮。

3/7(五) -- 臨時約收工Edf同Rita上來; 收工同Edf係土瓜灣一齊返TKO買野食再返企, Rita晏d到; 9點半島散。

4/7(六) -- 早上10點島出門, 11點島去大角咀"浮生"Cafe同日安NatPenny食野; 食完次後Penny返parttime, 我同Connie上Nat屋企; Connie走先, 之後Nat我地去奧海城後散, 我同C&B係果度行同係Outback食tea, 到差不多6點先走; 返到屋企後攪呀B野比佢食同沖涼, 我同C都無再食野。

5/7(日) -- 9-11 Monterey, 是日打得普通, 不過不失; 之後返企睇下B, 沖完涼後呀B訓左, 我又訓; 到4點幾5點先出去尚德街市同商場行下, 再去天晉clubhouse遊樂場同呀B玩一陣, 夜晚上天晉食飯。

4. 一星期三日假期, 係屋企有d時間, 但係都因為太累訓左或抖左...

0 意見: