BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2018年7月8日 星期日

七月八日 -- 工商盃3rd

4/7(三) -- 收工返天晉食飯。

1. 夜晚屋企出現曉飛巨強, 好彩呀哥過來KO左佢, 實在太恐怖了......

5/7(四) -- OT開會到9點島。

2. 下午出site一次過去晒要去同影ge地方, 換來之後ge方便; 不過好熱又濕又乾左幾轉; 除左方便, 仲換來唔使同高級食飯同聽佢哦(雖然佢會請食飯), 自己係SSP掃下街仲開心; OT開會d人又遲來, 個高級明明話快講點知佢又up得好耐, 結果佢講ge時間係我幾倍, 臨尾仲累我走車(結果我搭MTR)。

3. 好耐無試過同fnd傾個幾鐘電話, 更耐無試過沖住涼傾電話 xDDD

6/7(五) -- 收工上C娘家食飯。夜晚返企睇波。

7/7(六) -- 是日狀態極低, 早上一早起身, heahea下到差不多11點出去, 食d野行下返企, 即時累到係地下恰左個幾2個鐘, 起身時頭暈仲有d想嘔(最終都嘔唔到出來), 沖個涼舒服d, 又恰; 晚上6點幾出去(同媽&呀哥一家)北角同鄉會飯, 11點島先返到企睇半場波。

8/7(日) -- 8-10 parkside, 是日打半場, 都無咩話打得好唔好, 覺得自己該做都做得唔錯, 單擋走位rollin rollout射波走底入波等等, 最開心係同呀馬夾果場夾得幾好仲贏波; 之後同C食d野, 返企睇Antman 1, 差不多睇完Edf同佢妹來到, 佢地同C去天晉游水, 我就係企hea一陣, 搭shuttle x2去順利打埋最後一場工商盃(原本有少少唔想去的), Edwin Choy終於出現, 幾好波喎~~ 如果佢之前有來, 可能我地贏到一場了(是日起手好少, 入左一球底線中距離~~)。打完又shuttle x2返TKO, 同佢地食小幸, 之後返企睇電視hea一陣後, 佢地9半島走。

來緊:
21/7(六) -- 公司電影

0 意見: