BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年11月10日 星期二

十一月婚後記

婚後記

Big Day已過左一日。好多野想講。不過由於時間倉促, point form講少少啦。
1. 今日還埋d衫之後, 總算叫正式落幕。隨即就要準備去旅行, 所以繼續好忙碌(執行李中)。
2. 要多謝o既多謝左, 不過再係度多謝一次所有人(唔打晒出來了)。
3. 有好多人都話到左當日2個"主角"已經會好累好忙同做佈景板, 一d感覺都無, 唔知自己做左d咩就過左一日。我又唔太覺, 全日每分每秒都知道自己做緊咩o既。有意識。
4. 事前無準備要講咩o既情況之下, 9UP左一輪, 諗返自己好白痴。
5. 自己全權處理又最有心機處理o既野就係音樂; 試果時有d播出來d聲拆, 雖然finally有1,2首歌用返酒樓default, 但係好彩最想用果幾首OK/攪得返。(成長片段、早拍晚播、March-in、敬酒、送客都OK, 可惜証婚果首唔得同埋唔敢用本來用來上燒豬果首。)
6. 一直無認真地諗住唱歌, 不過成個event本來就無咩特別亦無surprise, 加上10個有12個(連埋唔來果d)都問我, 所以係最後幾日決定唱下歌仔; 可惜1st choice搵唔到無人唱o既track, 整又整唔設, 唯有唱其他, 同埋, 雖然我平時唱歌都係普通, 但果日仲差過平時好多咯...(仲要忘詞)。
7. 是日全日無咩胃口, 無點食野; 其實夜晚新郎好多機會食野, 不過我幾乎都走左去朋友圍度吹水, 很開心。
8. 返到來除左執野抹地...etc等等必要做o既野外, 就係睇朋友比我d利是封; 超級無敵感動, 不停地睇邊個寫d咩比我, 超級唔捨得拆同埋掉; 我估計果堆野好可能擺好耐都唔會開住了~~~(到而家都只係睇晒d字only, 無開過入邊睇)
9. 腎上腺素效果果然強勁; 全日其實唔太覺累、餓、痛...etc; 不過一返到企沖完涼就...
10. 係HK攪"正常"婚宴, 之後想: 洞房花燭夜or執好晒間屋or傾偈or upload相or玩咩都好...etc is a joke; 基本上係腎上腺素功效完結之後, 連餓、痛...等等感覺都未出來之前, 第一件事已經係眼訓, 然後係訓著左。
11. 再再再次地感受到自己真係算好多朋友, 同埋大家都好十分非常之咁錫我; 今次有請o既, 我相信都一定係想/expect我會請o既朋友, 亦都肯定有一堆係expect我會請而無請o既朋友, 其實好難選擇, 不過總有取捨...好似早排某低能公眾人物所講, 我都幾肯定自己某樣因子好過好多人, even係咩位置o既人; 人絕對不以、高薪、高職、高級品而搏到尊敬; 令我火同埋辣著我絕對唔係一件好事。
12. 當日最唔能夠控制o既, 係臨尾2日甚至當日先知來唔到o既朋友, 好可惜; 更可惜係請得到或請唔到o既某幾個好朋友來唔到, 很遺憾。
13. 唔覺唔覺, 由開始籌備到攪完, 都差不多一年, 真係好快眨下眼就過去。
14. 好很累。
15. 多謝老婆。

給你我的手 像溫柔野獸 我們一直就這樣向前走
我們小手拉大手 一起郊遊 今天別想太多
哇啦啦啦啦 像北方的風 吹著南方暖洋洋的哀愁
我們小手拉大手 今天加油 向昨天揮揮手
我們小手拉大手今天為我加油 捨不得揮揮手

0 意見: