BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年11月10日 星期二

十一月九日 -- 結婚

2/11(一) -- 收工返企再出返KT同白田同事食飯(印尼野), 仲叫左好耐無見o既俠士添。

3/11(二) -- OT到9點半返企。

4/11(三) -- 收工搭叮去CWB CCC同中同食飯; 個中菜廳幾好食; 難得周天恩join到仲帶埋女友來。

5/11(四) -- 收工去Jordon煌府試碟同歌, 竟然有d歌播出來好拆...同RitaFawnia食飯之後佢地行街我返企; 一返到去即沖涼, 沖完即時攤係床訓著左, 12點先起返身整埋d野再訓。

6/11(五) -- 開始放假; 一起身個頭好痛; 去C屋企搬野去佢婆婆屋企; 之後返企執野、佈置, C返企食晚飯, 我過爸媽果邊食; 夜晚哥嫂帶埋B來碌床。

1. 是日頭痛腰痛腳痛又好累。

7/11(六) -- Final準備功夫; 係TKO同C伴郎(源)伴娘(Merina)食d野, 之後拿野去酒樓再去TST拿衫再拿去酒樓; 散水後同源拿野返企, hea到夜晚一齊食飯散; 之後呀馬來我家, 傾計講schedule同上頭後佢返企。是日唔多想訓, 好夜先訓, 但訓到。

2. 超級unexpectedly花姐姐無啦啦問一句就來TKO, 恭喜我比禮我然後即走; 知佢個人一向係咁, 好開心見到佢。

3. 最後一日Single Day, 同好友一齊過, 同屋企人一齊食飯, 同幾個好友傾電話; 感覺很好。

8/11(日) -- Big Day, 累。

9/11(一) -- 一早呀源來, 一齊食野, 之後還衫; 行左去In's Point竟然無收獲, 係KLT拿腳架後返企; hea到夜晚同大堆屋企人親戚食飯; 夜晚執行李。

來緊:
10/11 - 16/11 -- 蜜月旅行。

0 意見: