BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年1月13日 星期二

一月十一日 -- 咬柴+扑鎚

5/1(一) -- 收工返企食飯。之後同呀馬去左寶康公園打下波。

1. 今日某同事同我講開佢要攪結婚o既野; 傾開真係覺得攪結婚來講男人真係好~~~~~~L慘, 絕對無可能係enjoy同開心o既一件事。

6/1(二) -- 收工返企食飯。返企搭巴士時又訓到唔知醒~

2. 今日返企聽左個消息~ :D

7/1(三) -- 收工去SSP同Badend人行左2間模型鋪, 再去KT新果間(confirm就係以前間偉利)行埋再食飯。食左興興, 食完散。

3. 唉, 人結婚我結婚點解會咁? 唔好同人比? 因為一比就無得比嘛?

8/1(四) -- 收工返企食飯。之後同呀馬去左練下波。

4. 是日FB估唔到出現插曲? 其實我都唔明點解好似好大件事咁? 根本小事一件啦...

9/1(五) -- 收工同白田同事去左炮台山尚囍食飯, Wing派帖。

10/1(六) -- 下午去左婚展行左轉, 睇左d資料同埋接近扑鎚, 之後同哥嫂係牛頭角食小菜(以前$28果度)(炮台山尚囍真係又抵食又好食)。返企再上網同聽朋友評語, 睇o岩果間又好似麻麻地, 好糾結。

11/1(日) -- 早上打波, 打得唔好, 仲要kick腳咬柴, 打咁多年波第一次咬得咁犀利, 落地"格嘞一聲...之後返企沖個涼, 又唔太腫同唔太痛, 應該唔太嚴重; 婚展只開到今日, 頂硬上再去; Connie超好陪我地去, 有佢磅住心安好多!! 結果係去左Tracy老公好友o既煌府, 價錢同包o既野都好OK, 扑鎚。之後同Connie夫婦食左School Food(因為Lolo拿左飛+晏+星期日, 去到我地唔使等), 都幾好食喎~~

5. 長久以來一樣好煩o既野扑鎚, 起碼有個交代先。真係好煩。絕對要特別嗚謝Connie同Tracy。

來緊:
13/1(二) -- Sanny etc 飯
14/1(三) -- 米線
15/1(四) -- FS前抖, 返企食飯。
16-18/1 -- FS, 但17, 18都有飲宴...

0 意見: