BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年1月4日 星期日

一月四日 -- 撒嬌女人最好命

29/12(一) -- 久違了的收工返企食飯。

30/12(二) -- 收工返企食飯。

1. 今日搭地鐵返企訓到係總站比人叫醒, 上樓按錯層數仲要照出lift攪到要行上幾層, 打機又因為load得慢同整錯野攪到損失左d野, 有d黑仔...

31/12(三) -- 2014最後一天; 收工係SSP, 順便幫友搵d砌砌, 之後去Jordon同C娟源Esther食和田放題, 食完行左下Miramar後10點島散。

1/1(四) -- 新的一年, 又有假放, 新年快樂; 中午出去荃灣同C娟源民FFSamEsther去小欖BBQ; 之後去左葵芳行下10點島散。

2/1(五) -- 梗局holioday mood; 收工係將中食飯見到呀哥, 一齊食, 仲要不約而同同一個飯。xD

3/1(六) -- 睇左哈比人早場, 中規中距, 對於我地呢d魔法世界fans來講, 呈現到個世界都已經好開心了; 之後出Jordon同FFKman兄弟姐妹(有幾個無份)唱K(Jessica唱得不錯), 之後去灣仔食韓燒re-U(無Crystal同Norman), 多謝民民。

4/1(日) -- 9-11打波, non-stop所以好累。之後返TKO快食foodcourt後睇"撒嬌女人最好命"。睇完入西貢探狗仔, 之後出TKL食埋晚飯散。

撒嬌女人最好命(無劇透) -- Long time no戲後感。首先, 彭浩翔乜乜乜果d一陣先講, 一定要講左先o既係: 係"畫皮"之後, 我又再一次愛上周迅, 佢d演技實在係無得頂, 好正~~ 如果有機會睇碟睇多次, 一定會再細味下!
講返套戲先。
由於睇戲前trailer又見到葉念琛個垃圾d戲, 我實在不得不同佢作出比較: 相比於葉念琛次次拍埋d懶現實但事實係扭曲到爆愛情觀o既愛情片, 彭浩翔繼"志明與春嬌"(唔好提續集, 無得比)之後, 我覺得呢套係將愛情喜劇玩得再大d。我個人比較喜歡睇一d係現實之中仍然可以不乏單純o既愛情觀, 因為我仍然相信呢個世界係有美好o既事物存在。而呢套"撒嬌女人最好命"正正體現到"現實"同"單純"之間o既平衡。
其實由"志明與春嬌"開始, 彭導一直強調"兩個人走埋一齊唔係單靠女人外表男人有錢"。"志明與春嬌"要拍左兩集先完全講到呢樣野。如果"志明與春嬌"x2 係熱身, 咁"撒嬌女人最好命"我就覺得係將佢想講o既精華淋漓盡致咁表達左出來。
當然, 睇戲唔使睇到咁深(我亦都唔係d咩深入o既觀眾/戲評佬); 不過單就劇本(其實劇本基本上係簡單o既)所拍出來o既野, 每個場口分佈同時間、演員發揮(呢個一陣再講)、節奏流暢程度都做到恰到好處(仲有配樂其實都好正), 而當然唔少得o既就係笑料。對於笑點較高(哭點極低)o既我來講, 可以睇到笑出來, 我諗都應該算係有一定程度好好笑掛? 相比於Hollywood片成日用屎尿屁咸濕野來講低級笑話, 我都係喜歡真係諗出來度出來o既笑料, 而我認為呢套d笑料係有誠意o既(不過真係贏演員)。
講演員。周迅實在無話可說, 只係睇trailer都已經可以見到佢d演技, 做女強人扮撒嬌扮唔識撤嬌做深情做受傷扮不在乎...etc基本上愛情片要交o既戲佢交足, 搶鏡非常。雖然係咁, 黃曉明同隋棠亦唔係花瓶角色, 係周迅咁搶眼o既情況下都可以映入觀眾眼廉, 其實佢地角色都唔易做(相比女主當然係容易d), 但好似我成日比喻, "問誰領風騷"首歌雖然女音勁出贏晒, 男音果邊無咁難唱, 但係如果唔係搵羅文都襯托唔起甄妮。呢度情況一樣, 黃曉明同隋棠都恰如其分做到佢地要做o既野(除左交戲, 仲男有男脫女有女露添 xD)。
頭先講開, 我哭點極低, 唔知有無人同我一樣, 睇呢套戲又會感動到喊呢?
最後我覺得, 其實"撒嬌女人"根本應該係講緊個男主角咯...

p.s. 雖然套戲用內地演員+台灣演員, 取境都係內地+台灣, 但唔會好似一般合拍片咁好重大陸味, 值入式廣告亦唔明顯存在, 彭導值得一讚呀~
再p.s. 係, 我專登打咁多, 就係預左少人會有心機睇晒 xDD

來緊:
7/1(三) -- Badend人
10/1(六) -- 婚展?
16-18/1 -- FS, 但17, 18都有飲宴...
25/1(日) -- 同八婆etc去AIA

0 意見: