BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年11月27日 星期二

負面+律己/待人以嚴/寬


最近自己諗左/講左唔少, 而家d人諗野好negative, 個世界風氣都好差o既野。今次又再講多少少, 有關"負面"。不過都係長話短說, 稍稍討論幾句啦。

其實我覺得, 人睇野negative, 真係一樣好negative o既野(咬睇呢句真係廢到爆)。何解咁講呢? 第一, 人睇野negative, 自己只會唔開心。唔開心就只會惡性循環, 跟住就愈來愈negative, 愈來愈唔開心。

另外, 實際上所有野都會有兩面, 如果只睇negative的話, 咩野都只會睇到negative果一面, 同我以前講過對人o既印象一樣, 你mindset係要諗到d野negative的話, 所有見到o既野都只會係negative而已。

第三, negative係會傳染o既; 我諗大家都應該會感受到呢樣野, 身邊多negative人、多negative意見o既時候, 會影響到人都變negative的; 而呢樣野正係而家個社會發生緊、但係又係最唔想見到o既野。

講完negative, 就想講下律己/待人以嚴/寬。

講真, 以上講"negative", 絕對係講緊身邊一d識o既人: 同事、朋友、相識, 真係有唔少咁o既人。唔係想責備或者怪呢d人, 因為佢地會咁樣, 唔一定係佢地自己想o既, 好多時都係環境、經歷影響。當然唔係話有理由就值得放pair然後就話自己"就係咁架啦", 我好希望佢地可以改變返個mindset, positive返, 開心返的。

最頂唔順, 就係"律己以寬, 待人以嚴"果d人。逐樣講下以下四類人:

律己以寬, 待人以寬: 呢d人會好相處, 但係太hea, 對人對已都無底線, 唔值得稱讚。

律己以嚴, 待人以寬: 呢d人, 係書本上鼓吹值得稱讚o既人, 不過我覺得未到最好, 因為"待人以寬"係而家o既社會來講, 只會令人愈踩愈過, 變本加厲, 縱壞人而已。

律己以嚴, 待人以嚴: 我覺得OK的一類人, 佢要別人standard高, 而自己做到(或者起碼自己做o既野係要求人地o既standard), 咁可以令人服氣; 甚至如果係一個叻人、討人喜愛o既人的話, 會對附近o既人有好o既影響, 好榜樣。

律己以寬, 待人以嚴: 最頂唔住呢d人, 平時對人奄尖聲悶, 又好高要求(兼諸多要求); 但係自己又唔係咩好野, 或者自己做錯野時只係輕輕帶過, 不加改進...etc etc, 呢d人只會令人覺得煩厭, 不如話, 其實十分討厭, 難以相處。

**********

最後我想講, 大家係睇野(人)、諗野(人)、評論野(人)之前, 有無諗過凡事先反問一下自己, 自己係問心無愧o既時候、自己真係明白事情o既真相之後, 先去客觀咁去睇、諗、評論呢?

寫得長定短都無幾多人睇, 所以user friendly寫短d, 希望逐少逐少, 令身邊、社會、世界再次變得很美。

另外, 今次歡迎大家對號入座, 明白兼發現自已o既問題兼改善啦。


0 意見: