BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年1月24日 星期二

一月二十二日 -- 雜記

16/1(一) -- 收工去左公司樓下買左新年要用噶禮盒, 再同同事Penny去左KT采豐行入返d貨, 之後先返企食飯。

1. 其實自信心不嬲都好低, 有時被踩多2下都會覺得好沉; 感覺自己器量同情緒都好過之前, 不過自信係無改變到噶。

2. 今日下午儲氣打左去追一條2年未還噶數, 好彩對方起碼都仲肯同我傾, 我上次借比佢無信錯人, 還左, 希望今次無再信錯佢。

17/1(二) -- 花姐姐生日快樂, 而家真係無幾可見到你啦; 之前臨時confirm同魷魚食飯; 呀爸之前果晚半夜又入醫院, 今次要留幾日check下啦; 收工入左醫院探一探佢, 之後出返去同魷魚食飯, 去左民仔之前去的Henry's Kitchen, d野各方面都唔錯, 性價比就普普通通啦; 食完吹水之後行到北角MTR搭車返企。

3. 公司幫我send email出來噶同事來緊都唔會了; 睇來我係公司唔寫得野啦~~~

4. 不要再受到蒙騙, 一切都是假的。

18/1(三) -- FPP生日快樂~~ 呀嫂都生日快樂~~ 下午出site早收工, 返企休息下再出去, 同姑姑一年一度互相慶祝生日。本來想去天機棧, 不過姑姑好似唔多o岩食, 於是臨時改左去任食放題+燒肉; 雖然我唔係食好多, 但係好飽呀~~~ 講返起都好~~~~耐無同姑姑2個人撐台腳了。姑姑係平時都好難約到出來見下食飯nd, 但係出到來又係好多野咩都講得噶fnd呢。

5. 點解次次打機打到最後大佬, 贏左一round, 覺得爆到機果時, 點知就輸左; 次次continue覺得唔多夠打時, 又比我贏一round, 但最後都係比人KO左; continue得多, 我真係唔想再continue落去了, 打唔爆機就打唔爆機吧...我就算有無限噶恆心, 都無無限噶信心...消磨殆盡...I'm so confused...

19/1(四) -- 又係下午出site早收工; 又係返企hea陣先出返去; 出TST同Nat華哥等人食太平館餐廳。食完同呀Nat傾左一段時間先散。

6. 呀哥夜晚出發去渡蜜月了。

7. First time go to the place ne

20/1(五) -- FF組團行花市, 都幾多人一齊去; 收工返企先再去CWB聚晒d人(民民FF呀娟呀源呀C呀CassAmyNormanFF朋友), 之前唔知幾多人又無idea所以唔知食咩, 最後分2批等位同等人, 食Fat Angelo's, 好耐無去過啦; 食完之後行花市, 超爆多人, 我地一行十幾個人(之後加多3個人)入到去好快就走散左做幾批; 好耐無行過花市, 真係超多人, 係要人貼人咁跟個人流行, 有時仲塞到停左係度; 成班人離離合合咁, 最後都分左3批; 最後我同Amy呀C佢地行左75%噶乾貨果邊, 出到來去左CWB聰嫂買外賣, 去Times外面坐係度食, 之後12點島散。

21/1(六) -- 全日在家, 唔係抖, 係清潔下家居, 話晒都係年廿八呀 哈哈哈; 好乖咁清潔左廁所廚房抹地, 但係自己間房就偏偏唔多想攪, 哈哈哈。

22/1(日) -- 早上去左睇早場"紅花坂上的海", 之後全日在家抖。

8. 對於鍾意睇小品噶我來講, "紅花坂上的海"好睇呀; 拍到5-60年代噶日本, 拍到中學生青澀的愛情, 拍到貧苦生活當中噶積極, 每樣情懷都恰到好處, 劇情鋪排同轉折位我覺得都拿捏得幾好呀; 另外, 戲入面噶音樂, 配樂同歌都好聽, 而且好o岩入面噶各個場景同劇情呢; 總的來講自己都好鍾意套戲。

來緊:

26/1(四) -- 同日安等人食生日飯改期
27/1(五) -- 同呀進等人食生日飯
28/1(六) -- 同C等人食生日飯 @ 大喜屋
29/1(日) -- 日頭同催時同學去南丫島
30/1(一) -- 請左假, 日頭同呀源hea
31/1(二) -- 同而家同事食生日飯 @ Ruby Tuesday KLB
2/1(三) -- 同日安等人食生日飯
4/2(六) -- 同死黨們唱生日K
5/2(日) -- 同Taylor等人食生日飯

0 意見: