BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年11月20日 星期日

攪手

由好多年前開始, 我都係做"攪手"的角色。
首先申報, 做攪手完全係義務性質, 完全係一d利益都無o既。

一直都話, 做攪手係一個吃力不討好o既角色。
一個攪手, 要問好晒d人幾時得閒、想去邊、有咩唔想食/去、幾點、有無咩其他preference...等等, 就一定係煩到人; 你估個攪手好想搵你地咁多次? 你估個攪手好想成日d日子時間地點改來改去? 屎忽痕噶係其他團員, 個個係唔同噶範疇都有唔同仲要係攪到最好最fit? 個攪手又唔係你地條蟲, 鬼會知道晒所有人想要d咩? 幾了解都無可能啦, 始終都係要搵多2次~

仲要呢, 梗有人無啦啦再突然又想改野, 又或者個客觀因素有變(天氣/鋪頭等等問題); 咁無啦啦有唔同, 係咪又要變? 唔變的話係咪個個都唔會blame個攪手先? 仲有, 個個話無所謂, 但係最後又好~~~多聲出架喎, 無所謂的話係咪唔應該出聲呢?

如果唔問大家, 個攪手自己決定晒, 又話佢唔問, 專制; 問的話就一定煩, 又話煩住晒; 有野要改又話屎忽痕改來改去; 而家呢d野都係攪手噶責任咩? 一有人話改, 個個都係blame負責聯絡果個攪手, 個攪手由頭到尾都無任何自己噶意見或者要人就, 要人就噶係d團員喎?
跟住到時, 間鋪頭有咩問題唔好吃呀、安排有問題呀、要等位呀、天氣唔好呀, 都係會怪晒個攪手架喎? 個攪手係萬能? 個攪手負責盡量集齊所有人噶意愿, 去約人book台同埋做聯絡人咋!咁叻你地自己攪啦!

最屎忽果d係唔confirm果d人(呢個現象唔只發生係gathering, 就算單獨約會都係); 有d人要睇有幾多人來、有邊個來先去唔去, 頂你呀, 而家攪個gathering, 你來就來唔來就唔來啦, 個個要咁樣就無人confirm啦, 無人confirm就唔使book位唔使攪啦?! 痴忽線架。

仲有樣最屎忽噶, 就係自己明明得閒或者無人約, 但係個priority就將呢一group(或者約你果個人)擺得低d; 於是就唔confirm, 或者話暫定果一日, 到到如果有其他高d priority噶人約佢, 佢即時就話唔來; 你以為唔約實就無責任? 你hold住左人架, 人地諗住你可能係果日, 就唔約其他人架, 你係得閒係有興趣就來咯, 唔想就唔好來咯, 有咩"暫定"姐? 最衰就係到最後真係有其他人約就即走,仲要果d其他人唔係事先搵定佢個喎, 只係將個priority低噶ignore左, 然後就話我無約實你架, 咁都得?

或者有人睇到呢度, 會話, 咁多野講咁不滿, 你咪唔好做咯。係架, 其實有咩必要做? 做果個有咩著數? 有錢收? 有女溝? 痴線。無人做就無gathering架啦, 跟住d人又會呻, 無人攪活動, 又話愈來愈疏遠, 又話呢樣又話果樣的。跟住第二d人攪啦, 就仲衰, 無來搭霎一塌糊塗, 完全無組織性, 亂晒籠, 都唔知點解攪個活動都攪成咁。

以上呢d野唔係我齋講, 而係確實地所有野都係發生過的。
總之呢, 第日有咩gathering一係唔好搵我攪, 一係就真係由得我攪。我始終呢都係會搵多大家2次, confirm大家盡量有咩o岩的時間地點等等, 但係就唔就得晒所有人呢, 都只係盡量而已, 如果要吵呢, 咁sorry啦, 唔好搵我。

4 意見:

匿名 提到...

係咁ga lah .Gum lei 比得 人choose預左人比意見架 , 預左要就人ga lah ..人地唔知以為你好勁n flexible n 解決到 ga ma 咪照講lor

匿名 提到...

比意見我無問題, 照講都無問題, 我都話自己無preference; 而家我係好flexible同就得人, 係D團友互相就唔到咯, 但係怨又怨個攪手, 同埋有時問題都唔止係呢d~人多就多是非~

匿名 提到...

Gum 攪手係負責booking, arranging 嘅嘢 ga ma.你又要 怨人怨你.又講埋人多是非多?你想點?

匿名 提到...

Infact why u assumed everything ? Why do u think their comments for eac thing u do??maybe it's the thing u have to change by doing it but not saying it