BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年10月4日 星期二

忽略

細個果時, 因為屋企係最細個果個, 亦都同對上一個有咁上下年紀差距, 成日都無咩人理我噶。唔係指起居生活果d, 係當我有問題或者訴求果d, 問都無人應, 有時完全ignore添。一直到而家大個左, 好怕被人忽略, 好怕阻到人, 好怕令人唔開心, 所以會小心奕奕, 甚至揣摩人地噶心意, 然後係人地唔覺之下都會覺得無阻到人, 或者覺得相處得尚算舒服。時間耐左, 已經成為左習慣, 甚至係一種模式。

呢d經驗偏多, 所以一般來講做噶野都ok work的。當然明白, 一變成咁就有好多野主動性唔強, 或者太過小心奕奕就失去自我。不過如果睇得準的話, 一般人地都唔會覺, 同埋都唔會做錯野, 咁都好呀, 起碼唔會令人唔舒服, 就算唔係加分, 都唔係一個扣分噶存在。

唔知點解, 身邊好多朋友(即使係熟噶)都係果種會忽略人噶人, 唔係我要求對方重視自己, 而係真係忽略, 或者可以話基本噶回應都無; 或者係, 如果真係當一個人係朋友, 唔會咁樣忽視對方的。所以慢慢變得愈來愈驚。

講真, 我係好怕比人忽略噶。當然對我講大話會仲大鑊, 但係忽略我我都會好難受。曾幾何時, 比重要噶人對我忽略或者冷言冷語、黑面, 我真係好難受同好驚, 而且呢D野係無從正面去面對的。久而久之, 我只可以選擇唔去面對。由於怕阻到人, 所以唔搵咯。由於怕被忽略, 所以唔搵咯。由於怕黑面同冷言冷語, 所以唔好搵咯。

請別怪我, 對於愈重視、愈想搵噶人, 我有時只會愈來愈唔搵, 甚至愈來愈疏遠。就當我自己被扭曲了吧。

2 意見:

匿名 提到...

最怕阻住人既感覺,所以好少主動揾人,而且覺得,朋友唔一定要經常揾既,大家知大家關心就ok! Q

匿名 提到...

If you keep on using this kind of pattern to make friends so as to please others, they will never treat you as their best friends since you lose your true self completely.Just be yourself, if they treat you as their friend and surely they like your true personality instead of pleaing them in order to feel good.