BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年10月2日 星期日

十月二日 -- 雜記

26/9(一) -- 收工返企食飯。連日訓得唔好, 好累。

27/9(二) -- Barry book左毛毛球7-9pm @ 灣仔駱克道場; 收工去打, 5個人(我Barry呀強呀C同Sanny)得我係2個鐘無停過; 打完去CWB Broadway睇相機, 買埋; 之後食左間茶記後散。

1. 連日訓得唔好之後, 趁住天氣暖返少少, 開返冷氣訓一晚。

28/9(三) -- 收工要OT, OT到9點3島, 從KT返企。

2. 頭髮, 我忍你, 唔剪住!

29/9(四) -- 八號風球, 放假一天, 真好; Barry佢地原班人馬又出動, 不過我唔去了; 晚上在家食飯。全日在家都幾累...

30/9(五) -- 今日便服日, 我捐左錢可以著便服返工; 收工去呀Man屋企, 舊IIA Gathering(Man, David, Mandy, Doris, Sam, 後尾發現原來又唔算係真係最熟果堆); 係佢家打邊爐, 成班都識左一段時間, 咩都傾下都幾開心, 仲開住Eason噶concert來聽; 唔覺唔覺就12點啦! 之後一齊走; 係樓下平台見到一班街坊狗主一齊放狗, 有好多狗狗, 有大有細仲超友善。我地走埋去, 佢地一齊圍上來哄哄同聞聞聞, 跟住果d主人仲話比我地任錫任摸呀! 有好大隻噶雪橇, 有細隻噶歌姬, 仲有好多其他wow wow~ 超開心超幸福呀~~ 之後隻歌姬仲一直追住我地添! 呀Sam車我地落返去, 見落大雨仲車埋我地返去近噶地方, 專登車左我返KT, 真係太多謝了! (係荃灣車我返KT, 之後仲要送Mandy去TKW同埋Doris去大圍, 自己返元朗! p.s. 仲有呢個幾2個月成日坐人車 哈哈)

3. 用錢買自由($60換一日著衫噶自由), 用自由來換錢(日日返工來搵錢)。

4. 同催時同學傾左好一輪偈, 好耐無試過了; 都係果句, 希望佢開心啦。

5. 我遇上了魔鬼。

1/10(六) -- 星期六先來公眾假期, 蝕; 約左魷魚係坑口食lunch, 好耐無見。食完行左坑口一下, 之後再去寶林散水, 自己行左一下就返企; 夜晚自己試煮左個炒飯ok喎。

6. 記得以前有人話過鐘意肥仔的~

7. 半夜同Yun傾左一輪, 估唔到原來佢噶故事係咁, 估唔到有朋友係會經歷呢D野噶人。

2/10(日) -- 全日在家hea爆, 煲完套韓劇"城市獵人"。

來緊:

3/10(一) -- 一班人慶祝同事MandyHo生日@MK
4/10(二) -- 同呀進睇電影作死不離三兄弟, 終於有得睇
5/10(三) -- 公眾假期
6/10(四) -- 同NatWacoal等人食飯
8/10(六) -- 佐治結婚請飲
11/10(二) -- 話劇同學re-U
18/10(二) -- Bday Dinner of Angel wv KTBarry

0 意見: