BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年2月28日 星期一

二月二十七日 -- 雜記

21/2(一) -- 收工咁o岩同事Penny要過SSP, 於是同佢一齊過去黃金陪佢整Wii(一陣就攪掂), 之後去睇福利(買左HK龜霸), 再去周記油渣麵食飯(不過無食油渣麵), 之後行左下玩具街, 再去綠林食甜品; 同佢散左之後就行去保安道體育館打毛毛球, 9-11。

1. 夜半沒有來電的電話...

2. 晚上清理了電腦旁的東東...慢慢把之前的都清除吧。

22/2(二) -- 全日頭痛+眼痛; 晚上同幾個同事(日安, 叻, 呀Yo, Yee)在家食飯, 之後去聰嫂食甜品散。

3. 多謝2個好友, 話係佢地打比我噶。

23/2(三) -- 最近係公司都好hea下...好彩陰d陰d都有site出; 攪左銀行噶野, 太好了, 唔使星期六早上專登去寶琳; 收工後去MK: In's Point -> 采豐行(去開, 一次過買左4支野) -> 兆萬 -> 信和(買左三國傳漫畫特別篇, 麻麻地) -> 綠野仙蹤(盤點減價至28號) -> 買鞋帶(太長 =_=) -> 28M遇到好耐無見噶BD同事Mandy Ma -> 去到土瓜灣時間差唔多, 買左盒叉雞飯上工聯會食 -> 最後一堂話劇班

4. 最近噶NBA值得留意噶新聞, 唔係o岩o岩過左去噶All-Star Weekend, 而係就來到今季trad deadline之前, 仲有咩大單交易。

24/2(四) -- 收工過MK, 經過先買返鞋帶, 之後係旺電Join埋Barry同呀Mak砌機; 本來好順利又好快, 買晒d野叫佢砌, 7點幾買完, 8點半拿機, 點知食飯果時打來話我塊底板唔得, 一係比錢換; 好彩因為果間係大間噶, 不嬲都ok又唔貴, 結果佢再打來話幫我拿去整, 唔使我拿單唔使錢, 但係要人地整完比返佢再砌機; 總之就係d野攪完, 而家等佢砌完部機叫我。下次拿機先拿上呀Mak家裝晒d software。

5. 早左返屋企, 在家又喪剪左d頭髮; 都係舒服就算了, 而家我又何必咁小心剪呢? 其實有d想知後面剪成咩樣, 哈哈。

25/2(五) -- 收工去長沙灣同大張同佢d舊同事師奶食飯(咁o岩同同事Vincent同路), 本來話打邊爐, 不過最後去食日本野, 好耐無去過噶小金井, 好彩佢本來話叫果個人唔來呢; 之後搭Van去土瓜灣練車, 去到太早, 去左紅磡奇趣一轉再返來練車; 好耐無練過, 有d生疏噶感覺呢, 呢個呀sir幾好, 果2條路線行過2次就算(其實自己以後自己行下練下就OK), 之後就叫我練斜路8字, 狂練之下本來唔掂都變左勉強打到核突8字呢~~完左之後搭Van到寶琳再轉MTR返企。

5. 點解總係...好飄忽咁? 唉...; 不過, 我係唔會變的。

26/2(六) -- 無野做, 在家hea。下午丫女同佢男朋友入開來TKO, 落左附近同佢地食tea吹水, 之後再返企hea。晚上呀源入來TKO, 大家交換漫畫, 之後出去食野+行下TKO。

6. 感覺自己好熱氣...好耐無試過呢種感覺。

27/2(日) -- 早上打波, 竟然打第一場波時拗柴, 真係好多年都無試過了。由於拗柴關係, 雖然唔太嚴重之後都打到波, 但係都好似陰住陰住痛, 打波都就住就住, 無咩癮。12點幾Tracy搵我食飯, 就順便走先去KT食飯。同佢食完飯行左下, 竟然買到新羽毛球拍, 有個識o既人幫我睇真係好呢, 不過真係估唔到係呢個位破財。返屋企沖涼休息之後, 夜晚約左呀源同Samantha唱K; 雖然之前威威同呀娟唔出來唱K+諗住唱唔成, 但係三日照成行, OK呢; Samantha唱歌都唔錯, 把聲入咪幾好聽; 唱到11點島就散。

7. 睇左呀源借比我噶漫畫 -- Psyren, 都幾得意。

來緊:

28/2(一) -- 飲食團之黑布街法國菜
1/3(二) -- 開始上堂學德文
可能有一日同喪強同威威食飯?

12/3(六) -- 話劇同學K?
13/3(日) -- Amanda結婚, 要去飲
14/3(一) -- 毛毛球@石硤尾公園體育館
21/3(一) -- 毛毛球@界限街

0 意見: