BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年2月23日 星期三

工程車

好奇怪地, 係我噶喜好入面, 其中一樣係"工程車"。唔知點解好鐘意呢樣野。

最先察覺到噶係我好鐘意d好機械感覺噶野。d工程車正正就充滿左呢樣野, 個感覺好正。唔知點形容呢種感覺。異曲同工, 睇Lego, 我好鐘意古代城堡, 仲要係一定有吊橋果種, 就係果種mechanic噶感覺, 好正。不過我對d車噶牌子呀、speci呀果d又唔知架喎, 只係鐘意果種形狀同感覺, 哈哈。

無儲開Choro Q車仔, 但係都買齊晒Choro Q出噶工程車。可惜, 佢出左三套好靚噶工程車系列盒蛋, 太貴了, 所以無買...

仲有一樣野可能都影響到噶, 就係變型金剛。細個果時變型金剛有個系列係工程車噶, 果時已經覺得好靚, 好似五架島仲可以合體添! 估唔到後尾近年做噶電影版都有出! 不過電影版個deisgn係爭d就真(但係都好開心有出場~~)就算而家都有諗過買d產品架~~~!

歸根究底, 我又唔覺得係工程車好man而鐘意佢, 真係只係果種感覺, 完全係水瓶座, 並唔會因為佢靚、型、定係咩特質而鐘意, 只係因為鐘意, 就鐘意了。雖然, 一般來講工程車都真係好man好型! 不論係吊雞、鏟泥車, 連壓石屎果d車都好正! 講講下真係好想買果三套Choro Q呀~~

最fantasy噶係以前諗過噶一樣野。就係結婚時, 如果用工程車做花車, 一定型到爆!! 又o岩自己噶行業, 又出位, 又型, 絕對係正死呀~~~ 不過呢個真係好fantasy, 但係係想像,中真係會引來萬千目光! 而且覺得自己carry得起呢, 哇哈哈哈哈!!

廢話講完!

1 意見:

Q 提到...

如果可以keep住一日一篇, 你話幾好呢~
可惜我諗唔到咁多題目俾你...