BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年2月7日 星期一

二月六日 -- 農曆新年

31/1(一) -- 中午同上年我公司噶Summer呀Will同而家噶幾個同事一齊去左食牛陣, 多謝佢噶禮物朱古力。收工約左舊同事Wendy食飯(又係一年見幾次, 大家生日都會食個飯果種), 佢係第一個confirm我食生日飯噶人呢。本來約食佐敦, 但係由於我想睇玩具噶關係, 於是約左係YMT。一收工即刻自己去SSP行左下, 再落YMT, 睇埋In's Point, 之後同佢去左食Sushi, 多謝呢一餐呢。食完都係8點半島就散了。自己去行左信和之後就返企。結果係咩都無買到。

1. 補返之前唔記得打噶: 喜歡電單車(26)噶感覺, 唔係一般人鐘意果種速度感, 而係果種真係掌控、操縱住架車噶感覺, 同46係唔同噶。所以就算開得唔快都會覺得好開心。

2. 好友Q送噶禮物, 真係surprise同好有心思, 超級多謝。

3. 年廿八, 洗邋遢, 今日好好地洗滌過自己, 換左床單枕頭套等等, 一切噶野乾乾淨淨咁來過。

1/2(二) -- 收工即去CWB世貿同Barry、呀祖、K14同金蘭姊妹Janet 5個人係Rice Paper食飯, 幾個好傾噶朋友一齊吹水, 吹左好耐, 之後上左去機鋪, 好耐無打過機, 哈哈; 之後5個人發癲影貼紙相, 好開心, 勁好笑; 無去行花市, 大家話去食糖水, 行到清風街, 幾間都好多人, 於是就去左老家噶福元湯丸, 又係坐左係度傾左好耐呢。差唔多12點先走。

2/2(三) -- 年三十, 有得早放3點; 呀源早走唔到, 所以無去KTDS了; 收工就返企hea, 好累恰左下, 夜晚一家食飯, 食完吹左下水先返來, 安靜渡過。

3/2(四) -- 大年初一, 新年快樂; 一早起身無咩做, hea, 過左去媽果邊食lunch, 之後返來hea同恰左下; 之前果日Angel佢地(Barry, Angel, Katy, Janet, Flora, Lucy)臨時約話去睇花車巡遊同睇夜場, 於是5點幾出門口, 6點join左佢地之後, 就企左係Nathan Road等, 話8點開始, 9點先見有巡遊經過, 結果到10點幾先散; 今年好唔掂, 又無咩氣氛, 白等呢...好累, 不過總算係睇過一次, 哈哈; 去左茶記食d野, 之後睇11點半場噶"最強喜事", 睇完覺得雖然都幾好笑, 但係"我愛HK"好睇d呢。成個故事結構同埋笑點都係後者好d。

4. 突然又做左consultant, 估唔到係身在Aus的咩咩, 同埋多左個新client, 竟然係八妹呢。

5. 之前知道Level E竟然出卡通, 終於搵到網上有得睇啦! 真係超正!

4/2(五) -- 年初二; 之前果晚4點幾先訓, 好難得地訓到點幾鐘先起身(中間有醒過); 係屋企hea同埋睇Level E; 下午好臨時地約左八妹出去睇煙花, 係第一次現場睇煙花呢! 係尖東海旁好多人呀, 不過現場睇噶感覺真係好唔同, 同埋都好正呢~ 完左之後散都好多人, 慢慢行左去佐敦係M記坐左陣食d野, 之後經PolyU去紅磡搭火車, 八妹返上水, 我係九龍塘轉車返企。

6. 在家好hea好悠閒, 睇Level E睇到笑, 笑到想哭, 好寂寞。

7. 連續2天好年輕的活動呢。

8. 終於睇左朋友們錄比我噶祝賀生日噶片, 好開心呢, 多謝大家。(仲有多謝呀源今年噶大攪)

5/2(六) -- 年初三, 赤口, 當然係去打十幾年來一貫噶賀歲波啦! 幾乎無停咁連打左3個鐘, 累到爆; 點幾鐘去食飯, 皇帝堅持唔食大家樂, 結果行行下入左大坑, 帶左佢地去民聲, 食晏平d, 都唔錯呢。之後就散, 自己去左油麻地交收再去寶琳買戲飛再返屋企, 累爆。返到企呀哥噶女友多樂士話要煲湯, 我就話不如我煮埋送叫埋呀爸呀媽來食, 結果就佢煲湯我煮送(呀哥批羅白皮); 煲左個湯, 整左咖哩同肉餅仲有炒菜食完hea。

9. 丫女係澳洲返來啦~~~

6/2(日) -- 年初四; 同關老B食左個早餐之後睇中午場"非常外父3", 仍然好睇~~ 之後同佢行勻晒4個TKOMTR站, 吹下水同食tea, 6點幾散, 返企。本來八妹話夜晚有通宵K, 預我自己會去一陣, 不過之後無左消息, 作罷; 明天好唔想返工呢~~~

10. 估唔到最後4日都有節目, 仲要係好optimum唔太多唔太累呢。

11. 咁就過左個假期啦, 好彩都幾乎慣早起, 對起身無大影響。

來緊:

7/2(一) -- 毛毛球@彩虹
10/2(四) -- 同事邊邊@ my home

16/2(三) -- badminton
17/2(四) -- badminton
9/3(三) -- 可能同民仔睇話劇, 如果佢另一張飛無人睇噶話(應該唔使我了)

0 意見: