BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年1月23日 星期日

一月二十三日 -- 雜記

17/1(一) -- 花姐姐生日快樂; 星期五同同事吹水時約食飯, 佢地話要食地道野; 收工同秘書姐姐Joyce, 華哥同埋呀女叻叻去北角食福建野, 夠地道啦(好彩佢地都覺得OK, 我仲試多左野添)! 之後去左Esprit倉, 大家竟然陪我睇衫仲幫我揀衫添! 真係麻煩晒大家; 我差唔多成年都無點買過衫呢! 終於買到褸~~~

1. feel extremely bad becoz i had sth unexpectedly make other feel not good

2. 華哥check衫簡直係一門藝術, 學到野呢!

3. 其實之前都發覺, 不過試衫更加發覺, 自己又肥左; 要堅決減肥, 做多d運動, 唔食咁多無謂野; 要對自己噶身體同健康負責! 仲有, 自己肥真係會更難睇, 我唔似某d人(例如肥姐)咁係肥d會好睇d果d來...唔想自己醜上加肥了。

4. NDS三國傳爆機, d技拿唔齊都正常, 點解人物都拿唔齊噶~~ 肯定有隱藏野~~

5. 每日繼續努力太鼓中。

6. 之前果日打波打到有少少抽筋, 今日勁累(夜晚訓覺都訓得唔多好), 凍又唔敢搽冬青膏; 12月真係少打波, 同埋今次都算打得多時間同幾激烈, 所以好累呢, 返工周身酸~~

7. 正如我自己再想像唔到自己一樣, 從來想像唔到民仔身邊有個人、拖住手噶景象, 終於都實現左呢。

8. 一如往年, 呢兩個星期會收歛自己, 唔點主動去搵朋友了。

18/1(二) -- Jenny生日快樂; 收工去美亞開倉度買左張被比Jenny做生日禮物, 之後join埋民娟威源一齊上SZ同佢食飯, 食完一齊返HK返企。

9. 呢兩日係公司3點島都會有斷片時間 =_=, 太眼訓...最近真係訓得唔多好...

10. 之前話過, 覺得以前噶自己返左來; 原來並唔完全...返來噶只有親和力; 而家feel到仲有好多野係未返, 或者返唔晒的; 總算feel到, 即係指日可待!

11. 自己噶精神病病態有d返來噶一天 =_=, 又係果時抑鬱噶症狀。

19/1(三) -- 收工返企前探左一下呀麻, 佢似乎狀態愈來愈差, 都唔多認得我了...; 食完飯上話劇之後返企。

12. (某件事)雖說唔完全關我事, 但係都唔多開心。

20/1(四) -- 我發覺好唔刻意地, 成日都係星期四無約~~不過收工前ad-hoc咁約左呀娟同民仔來觀塘睇下美亞開倉果度, 之後本來諗唔到食咩, 突然諗起雲南野, 仲要佢地未去過, 去食完之後又再落葫蘆館食埋糖水, 之後散。同民仔又係MTR入面傾左一段時間先返企。

13. News of brother, great.

14. 記: 同埋媽吹水, 表弟結婚+呀哥事件, 2次都輸左比呀媽, 枉我話自己口齒伶俐 =_=

21/1(五) -- 收工去瓊華同白田同事唱K(我PuzzleWingMan4人), 唱到11點cut歌之後返企。當日果度d野食好唔得...

15. 可有可無的人。

22/1(六) -- 本來約Kenneth來我家打邊爐, 但係叫唔到人, 諗住全日係屋企抖下; 早上見到Taylor, 講開好耐無見, 就約左出來食lunch; 係MK等噶時候上左綠野仙蹤買左幾本書(Gundam設定集, 身體語言, 同埋有關構圖、色彩噶書), 同佢加埋佢2個朋友小雲同呀So食飯, 點知宜豐唔知係裝修定執左! Shit! 唔好執呀! 之後去左花園餐廳是但食。食完無野做, 話去唱K, 好多年無同Taylor唱K啦~~! 好耐無聽佢唱過"如果我們不再見" haha (仍然遺憾無試過同佢老公相見同傾偈); 小雲都幾唱得, 入咪把聲同唱都唔錯, 不過比起近期識同唱開噶Joyce秘書姐姐就爭d了, 無咁impressive; 唱左一陣寶莉都來左, 又係好耐無見; 本來可以唱到6點半, 結果唱到7點半先走, 佢地去行街, 我就無join了。Ad-hoc join左呀娟佢地食飯, 去左北角同呀娟威威呀源仲有呀娟威威噶朋友Samantha食意蠔站, 食完係間野睇左半套"我的最愛"先走, 本來想食糖水但係好多人, 於是就咁散, 返企。

16. 同Taylor同佢朋友傾開大家識左Taylor幾耐, 原來我都就來識佢10年了 =_=

17. 繼林先生chok樣之後, 我發現有d歌手係"chok聲"。I don't like it.

18. 好耐無睇過一d增長自己知識噶書(雖然睇任何書都可以get到d野, 但係我呢度真係refer to一d真係教人野噶書), 要繼續增加下我身邊周身果d刀先(難得都係有興趣噶野)

23/1(日) -- 9:30am練車, 呀sir話我無大錯, 行果段路無問題, 睇來來緊主要課題係要練練斜路8字啦; 完左之後搭van返寶琳, 超順便咁睇左"新少林寺", 好普通, 陳木勝d野真係麻麻地, cast幾大都係咁話, but the film ease me a little bit。之後返屋企3點都未食野。下午同Barry同呀Mak分別傾左幾耐電話, 夜晚返企食飯。全日唔知點樣咁傻更更咁就過左, 書又無睇, 模型又無砌。

19. I am cursed

來緊:

24/1(一) -- 呀強生日; 晚上打毛毛球
25/1(二) -- 無野做
26/1(三) -- 某人...生日快樂...;姑姑生日快樂; 話劇
27/1(四) -- 大堆同事來我家
28/1(五) -- 一年一度同姑姑互慶生日
29/1(六) -- out with 死黨s
30/1(日) -- 早上9:30am練車

31/01 -- Wendy dinner, 1st one to confirm my Bday dinner lei
7/2(一) -- 毛毛球
16/2 -- badminton
17/2 -- badminton
9/3(三) -- 可能同民仔睇話劇, 如果佢另一張飛無人睇噶話

0 意見: