BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年1月17日 星期一

一月十六日 -- 雜記

10/1(一) -- 約左叻姐仲有KTPD秘書姐姐JoyceLi唱K; 收工去左APM唱, 之前都同Joyce唱過K Lunch, 都知佢得噶啦, 今次唱夜晚時間多好多, 更確定佢好得! 把聲好聽好靚又唱得! 絕對入到我識噶人五強之內呢~~~! 唱到10點半島散(有得無限唱)。

1. 收到呀媽sms話表弟3月返HK結婚, 擺明有d壓力, 不過唔理lu, 反正我噶情感逼唔來。

11/1(二) -- 收工去學車, 去到TKW都7點, 買左個燒味飯係街邊坐底食完去上堂(好耐無試過呢個感覺); 第一次上路面學車! 雖然凍, 但係感覺好唔錯, 幾開心~ 同埋無想像中咁難呢~~不過個心情完全比另一樣野掩蓋左!

2. 一早起身上facebook, 見到民民: 正在交往中 ?!?!?!?!!!!!

3. whole day super happy, 一年以來, 最快樂的一天。本來成個星期都訓唔好, 幾日日頭都好累, 但係果日真係亢奮得好緊要, 唔眼訓!

4. 都話左係我地朋友之間係一等大事, 有六十幾人讚好! 唔好同d fans或者咩團體噶facebook account比較, 係超多!

5. 第一次係路面渣車, 有d爽, 有試過好多野, 上4波, 轉彎、上落斜等等, 感覺好開心, 唔會好似之前咁一d信心都無。

6. 開始有唔少朋友想介紹女仔我識, hahahaha; 都係呀媽最了解我, 幫我擋晒d媒同埋同鄉。其實我自己都識好多朋友, 仲一路有識新噶朋友, 個問題根本就唔係出係識唔識到女仔上面。

12/1(三) -- 收工返企食飯, 之後去上話劇。

7. 走車魔人習慣左搭van去寶琳再MTR返企了。

13/1(四) -- 收工同叻姐去左美亞開倉度睇野, 有好多野都好平好吸引呢; 之後一齊係工聯會報左下期德文初階, 之後去九龍灣佢陪我睇衫(結果買唔到褸只係買左2件Tee), 到差唔多九點佢返企食飯; 我自己去寶琳行左圈, 返屋企附近買burger king返企食。

8. 打比Crystal同佢講民仔噶野, 竟然知返一樣唔好噶野...唉, 真可惜。

14/1(五) -- 白田同事Gathering(Puz, Spenser, Grace, Wing and Man), spenser放飛機, 仲要之後比呀Man發現佢講大話; 去左北角渣華軒食飯, 本來諗住得5個人叫小菜, 之後話可以個半圍可以做5人份量, 於是就食左個豪華噶私房菜, 雖然好食, 不過都係6人或者12人抵好多...下次要聚眾呢; 食完吹完水10點幾返到TKOMTR時, 臨出閘(未出)催時同學搵我, 於是過返APM陪佢食飯吹水, 好耐無見佢, 好似有2個月呢。

9. 同催時同學傾開拍拖噶野, 對佢噶有關拍拖、單身感覺同感想好有同感。

15/1(六) -- 早場睇左tourist; 睇完同同事一齊入屯門Queenie家玩(Kenneth, Penny, Yee, Wendy); 晚上Wendy唔食得所以走先, 同Queenie細佬妹仲有老公加埋後join噶同事Janie一齊去三聖食海鮮, 食完再過市中心食糖水後散。

10. Tourist: 個劇情同故事唔算複雜, 幾個扭橋位都唔錯, 再加上三方個parties之間噶糾結, 幾得意; 另加靚人靚景, 睇得開心。Venice好靚, Johnny Depp好charming, Angelina Jolie雖然殘d同埋唔係靚女, 但係好有味道同壓場感, 而且都sexy。

11. 當日狀態麻麻地, 好累好眼訓又唔多想郁, 本身又唔係好into Wii, 但係結果大家係成日都玩Wii無玩第d野, 於是我反而主打睇下facebook、玩下NDS同恰, 好似唔多投入咁, 唔好意思呢; 其實幾高興。

16/1(日) -- 早上起身去QCOBA籃球賽(中學個舊生籃球賽), 例牌打到中午係學生canteen食完飯再打打到3點幾完。Fontane同Cynthia都係2點島來左呢。沽名釣譽咁又拿到銅牌, 連續三年有牌拿呢, 哈哈。散左之後同民仔Faontane仲有Cynthia一齊過左CWB的cafe坐同食tea, 吹水吹到5點幾6點散(本來話食飯, 不過後尾有人有事要走先); 之後民民上我家一齊打winning, 到9點零一齊去食BurgerKing後散。

12. 第一次見到民仔拖手仔、拍拖, 感覺好奇妙呢。希望佢地之後可以一直開開心心。

13. 其實我是一個很驕傲的人。

14. 估唔到Barry又會做野喎~嘿嘿。

15. 如果要專登show自己叻噶野, 專登去比人了解自己噶好同唔好, 專登去溝/製造浪漫同愛噶感覺, 而令人鐘意自己, 感覺唔太良好呢, 咁只係令人有錯覺而已。雖然都係令人了解自己噶一種手段。

來緊:

17/1(一) -- 花姐姐生日; dine w/ WahNatalieJoyce
18/1(二) -- Jenny生日, 同民Fontane娟威一齊上SZ食飯
19/1(三) -- 話劇
20/1(四) -- 我發覺好唔刻意地, 成日都係星期四無約~~
21/1(五) -- 同白田同事們唱K?
23/1(日) -- 9:30am學車

24/1(一) -- 呀強生日毛毛球
7/2(一) -- 毛毛球

0 意見: