BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年12月24日 星期五

告白

一封不寄的信 -- 告白

好友出噶題目"告白", 諗過好多寫法, 究竟要點寫好呢? 唔想寫故事, 本來想討論下呢個話題, 但係又無咩心機叙事; 不如用以下噶方式寫下...都幾有趣呢哇卡卡。寫"一封不寄的信"系列, 試下用宅男噶心態去寫下佢告白比心儀噶對象(心態而已, 用詞真係學唔來)? 哈哈哈。(請某外地宅男朋友comment下 XD) (應該用白話定書面語好呢? XD)

**********

邱小美同學:

你好。

我知, 我知道我o既中文程度麻麻, 不過我發覺我打字出來, 比講野順好多。唔知點解, 平時打online game, 係網上係咁打字都好快, 但係對住你我就真係咩都唔識講。我都知, 平時我係學校都唔係好識同人講野, 不過我都唔係淨係識對住電腦打online game, 我都有d朋友架~~

好似叉開左話題添。其實呢, 聖誕節到啦。每逢佳節倍思春, 係呢d日子身邊無女陪, 真係有d寂寞。不過我唔係因為呢個原因而寫呢封信比你o既! 係, 我係冧你, 堅冧o既。

你仲記唔記得差唔多半年前果次, 我同你食飯果次? 其實我果次都係講堅o既。平時上網打機, 咩都講得出, 同d女仔講下笑, 爆下粗, 咩都夠膽死。但係對住你呢, 咩都講唔出, 好怕醜。果次我真係鼓起勇氣同你講o既。雖然你會覺得我唔認真, 但係我係講真架! 我之前已經發覺自己成日會留意你。你唔介意我醜樣, 唔介意我唔識講野, 有時會同我傾偈, 同我做朋友。我真係好開心。

我覺得同你一齊相處果時好開心。上次之後過左咁耐, 我發覺自己都仲係鐘意你, 唔係玩玩下架。我雖然鐘意打機, 但係其實讀書成績都唔差, 而且又無不良嗜好, 雖然肥, 但係應該好好攬架~ 我好想約你係平安夜出下街, 食下飯, 睇下燈飾。

小美同學, 不如你做我條女呀! 我真係鐘意你架! 等你回覆!

**********

覺得自己完全唔了解佢地噶心態係點, 真係唔掂 XD, 不過專登寫到luckluckcutcut好好玩, 哇哈哈哈~~! 同埋, 寫完其實覺得自己係寫唔出d咩野, 算啦, 都叫寫左個題目 XDDD
拿拿拿, 上次果封我已經否認左係真正噶心聲, 今次更加無可能係啦! 純屬虛構! 不論係內容定心態都係虛構噶!!

0 意見: