BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年8月9日 星期一

寫左數篇書面語, 今次都係來返個白話先。

比較熟悉我噶人可能都知道, 如果以欣賞角度去睇女仔噶身體, 個人係比較喜歡睇"腳"噶。一對美腿實在係...er...其實我都唔識點形容, 總之就係如果只可以選一樣, 個人會喜歡睇美腿多於纖腰、巨乳、嫩於青蔥噶玉手、標緻噶臉蛋或者係咩美麗噶腳踝果d野。(順帶一提, 蔡瀾先生係喜歡"腰"噶, haha)

我當然唔會咁簡單無啦啦係度講"女"啦, 其實真正想講噶"腳", 係...er...可唔可以話某樣野噶"伴"呢?

每個人做唔同噶野都會有"腳"。好似麻雀腳啦, 行街買衫噶腳啦, 我自己就打波有打波果班中學同學噶腳啦, 唱K都有少量鐵膽啦("腳"昇一個level就係"膽", 哈哈), "腳"最重要噶功用, 並唔係要有人一齊, 有人陪咁簡單, 而係大家都係喜歡果樣野、一齊做會開心d、或者會互相比到意見、或者level差唔多等等, 先係好噶"腳", 亦係好雙向噶一樣野。

自己喜好做噶野, 有d係好個人噶, 例如睇書砌模型咁, 都係一個人做; 但係有好多都係需要"腳"噶; 例如頭先講開噶打波, 就keep住每個星期都會有一班中學同學出來打, 除左大家鐘意打波之外, 仲可以keep住運動, 更可以聯絡感情呢。另外一樣就係而家對於我來講最大噶嗜好之一 -- 唱K, 其實唱K都有d腳, 不過講真而家愈來愈難約到, 又好似唔係好多熟噶人真係好鐘意唱、或者係好o岩咀形一齊唱一齊發癲咁, 不過都總算有腳。最可惜噶就係其實自己幾鐘意睇戲、話劇、musical、演唱會, 雖然多朋友, 但係又唔多係鐘意o既(或者鐘意噶都唔多熟), 所以好可惜, 好多時都錯失左好多睇噶機會(入戲院睇同睇Live感覺係好唔同的)。

最難搵噶"腳", 當然係會陪係身邊、以後都會一起到老的那個老伴吧? 由於關係長遠, 所以真係起碼要將頭先果d要求全部加埋都OK先得呢~~(不過而家放棄左呢樣野, 所以唔係度多寫了)(所以我係一隻無腳噶雀仔? XDDD)

希望以後可以搵到好多各種各樣噶"腳"吧~

0 意見: