BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009年6月10日 星期三

六月九日 -- 雜記

2/6(二) -- 由於花白都未食過納豆, 於是佢地想試之下去左北海道活壽司試。今次食無之前食果次咁濃味呢~之後去石磨坊食左果舊冰之後散。

3/6(三) -- 唔多想但都返企食飯剪髮。

4/6(四) -- 收工唔多想返企去左行SKMSSP買玩具, 返TKO同哥食M記Double足三兩。

1. 黃二妹生日快樂。

5/6(五) -- 同同事們去鯉魚門食海鮮, 未去過呢
。成日都聽人話鯉魚門食海鮮, 咁耐以來都係第一次去呢。對於食海鮮, 一向都OK但係就唔係好似d人咁鐘意o既, 不過當然唔會憎啦, 都OK的。當日每位$250, 都幾貴呢, 但係都有好多野食, 魚湯, 魚, 蝦, 蟹, 鮑魚, 龍蝦, 瀨尿蝦等等; 醉翁之意不在酒, 其實都係主要同成班同事聚下吹下水呢~ d野幾好食, 不過後尾果幾度菜來得太慢了, 等左好耐, 坐得幾辛苦呢。到10點幾就走, 行去油塘MTR都唔係好遠。

2. NBA Finals Game 1! Lakers大勝!

6/6(六) -- 好得閒, 無野做。約左花家姐去鳳德詠藜園食擔擔麵, 我之前都係去過一次, 仲要係好多年前; 再食都覺得OK啦, 好多人話呢間好食過另一間, 我就未比較過, 花姐就話都係差唔多姐; 食完都係無咩做, 決定遊下車河, 結果發神經由黃大仙坐42C-->荃灣61M-->TuenMun (好耐無行過得寶, 而家都無野好行, 最想睇果間居然無開...)-->SSP行左玩具店-->行去SKM睇玩具-->796C返企, 成日搭車時間超長呢~ 都係用左幾廿蚊哈哈, 不過搭得耐車都幾累呢~~

3. 星期五將件衫拿去洗, 耳機放左係袋, 好彩星期六發現左又未洗, 死裡逃生!

7/6(日) -- 早上起身打波, 好熱好焗好累!! 打完食飯頂唔住返企沖涼之後幾乎訓到夜晚食飯。

4. 食完飯去左買牙膏果d野, 只不過行左一圈, 成身汗, 濕晒, 又要沖多野涼 =.=

8/6(一) -- lunch去左KT個牛腩巷行都食, 咁耐以來都係未去過o既...試過牛腩同牛什, 都OK, 不過食完成個下午都好~~~口渴; 收工返企食飯之後同呀媽落左街行行。

5. NBA Finals Game 2! Lakers險勝! Courtney Lee慘啦...比人講成世...其實果下都唔係易...比起而家成日提o既煪年Nick Anderson炒4個罰球難好多...而且都唔係直接輸波o既原因來o既...

6. 好怕人"就"我; 最麻煩就係就得我又唔o岩我心水, 但係自己又覺得自己委屈左或者已經唔方便左, 最怕就係受呢d野, 對方唔係方便得來又唔係令我好左; 所以最好就唔好估我想點, 自己想點就點好了; 仲有, 平時我話無所謂o既野, 就即係點都OK, 唔好估。

7. 喜歡同d"舒服的存在"的人一起hea, 好free好自由呢, 好多死黨們或好朋友們等等, 大家相處跟本就唔使多講, 大家都知對方o既expectation, 很正呢。呢個世上當然無一個人可以完全了解另一個人o既, 去到某程度已經好好了。就係因為有d唔了解, 但係仍然相處得好、包容對方, 咁先係開心呢。

9/6(二) -- 約左客, OT完返企食飯。今日有2個飯局(LD舊同事廢祝WendyConnie生日, 呀Sam等人食飯), 結果2個都無去。

8. Wendy生日快樂。

9. 連續幾日都無咩心機打野, 其實晚晚都係幾乎貼得的, 今日死頂, 係咁咦貼埋佢。完全無check過, 唔理了。

10. 以前都提過, 人都喜歡將自己果套套係人地身上; 其實自己果套係唔係o岩呢? 就算o岩, 會唔會只係o岩自己, 唔o岩人地呢? 其實每個人o既思想同環境都唔同, 唔係感受性好強o既人, 係好難明白人地o既感受o既, 就算明明地, 都唔一定exactly係果種感覺, 例如可能大家都喜歡自由, 但係可能有d人穩定d都OK, 有d人就真係渴望極度自由o既空間; 又或者有d人目光遠大, 覺得人生就要進取, 但係可能有d人望o既野唔係呢一邊? 總之, 係"對人"o既時候, 大家要接受唔同諗法, 同埋唔好將自己o既諗法強加於人身上。(所以其實"就"人係一門好艱深o既學問, 就完人人地唔覺更加係一門藝術)

來緊(下星期好似好多野):

11/6(四) -- 同Wendy食飯, 慶佢生日, 未定。
15/6(一) -- 同好耐無見o既白田同事們食飯(PuzzleWingSpenserCatherineJoyce), 應該仲會MarioKart呢~)
16/6 or 17/6 -- 同話劇同學們食飯, 都好耐無見了。
18/6(四) -- 同事踢波, 如果攪得成真係去守龍? (未必攪得成)
19/6(五) -- 同Pearl媽仲有而家同事唱K, 都有8-9個人OK呢。
搵日同呀源食飯, 叫埋民同S。

本來想貼首歌: 男左女右, 不過都未有好o既version, 所以唔貼了。貼第二首。

Live -- 原來係升左key之後果個高音, Eason都係要用假音, 唔知係狀態問題定係咩呢, mp3似係用真音上o既呢。
http://www.youtube.com/watch?v=EKbDOBS2PcE&feature=related

七百年後
曲:柳重言
詞:林若寧
編:柳重言
監:柳重言/DavyChan/CY/陳奕迅

你那太空艙 能夠發出金色的光
我廢置一方 抬頭便會為你守望
一天天催迫生活在現代化
繽紛星空拋低我寄存繁榮垃圾崗
多得你原諒我骯臟

送你破黑膠 廉價發出歌聲依稀
送你破燈泡 便宜地照亮你天地
一箱卡式帶一直沒落仍能回味
那套舊文藝戲
生生不息的凄美愛情逾越物質跨過世紀

文明能壓碎 情懷不衰 無論枯乾山水
舊時年月投入垃圾里 你我一起同居
仍然能送你 兒時玩具
老地方抱著一起安睡
七百年 潮流里 瞬息過去

棄置那棵花 容我帶它的根歸家
送你這棵花 來懷念已逝去初夏
漆黑的星體花葉樹木無從留下
你會在流淚嗎
花開的沙丘滋養我們貧窮地方優美似畫

文明能壓碎 情懷不衰 無論枯乾山水
舊時年月投入垃圾里 你我一起同居
仍然能送你 兒時玩具
老地方抱著一起安睡
七百年 潮流里 建筑統統破碎

天天進化熱潮已記不起
用霓虹去建設歡喜
雖則你我被每粒星唾棄
我們貧乏卻去到金禧

文明能壓碎 情懷不衰
無論枯乾山水 舊時年月投入垃圾里
你我一起同居
仍然能送你 兒時玩具
老地方抱著一起安睡
七百年 隨年歲 記憶老去

仍然有你的忠心愛侶

4 意見:

匿名 提到...

讲就话要多D企系人地既立场捻,不过当时当刻肯定冇甘冷静
而系过后先来冷静,或者好多野都唔同左

匿名 提到...

嘻嘻 又得左

匿名 提到...

每個人系每一時每一刻所站的立場都不一樣,當你發完脾氣之后回過頭諗下,其實根本就唔直得發俾氣,其實自己的脾氣仲咁差,講好要控制的,但系系你發脾氣的個一刻你根本就無諗唔到要冷靜下來,時后先來后悔自己發脾氣。永遠學唔到你可以咁好地控制自己,可能都與你個神神化化的星座有D關系吧。

匿名 提到...

"舒服的存在"的人是指邊D人呢?應該不包括我吧
hee hee