BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009年4月22日 星期三

四月二十一日 -- 雜記

14/4(二) -- 由於整傷左條腰, 無咩幾可地, 4點早d收工去睇跌打; 呢間跌打未去過亦都唔知口啤, 不過睇落感覺都OK。之後返企食飯。
15/4(三) -- 無早收工, 6點準時收工再去覆診。由於睇完之後晏所以自己買野返去食。
16/4(四) -- 老細下午開始放假; 返左2日企, 唔多想再返同覆診; 臨收工約左呀源食飯; 去左坑口食雞, 再行去寶琳, 買左玩具, 再食埋糖水返企。
17/4(五) -- 老細全日放假, 佢唔係度o既時間真係可以做到多d野; 晚上約左澤安同白田去荃灣食米線, 自己好耐無去過, 而且都同澤安講左好耐要帶佢去呢; 第一次係KT搭Van過去TW, 都係好快呢; 仍然好好味, 佢食左都話連譚仔都要企埋一邊, 我一向都覺得HK最好食的了~~ 食完係咁咦行左下TW, 都好云無行了, 之後返企都係9點幾。
18/4(六) -- 想買新出果套扭蛋同睇下平價大陸書店(唔係尚書房); 本來想去屯門行一圈, 真係好~~耐無去, 不過後尾打比呀強, 佢都話而家唔平了, 最後都覺得太遠唔去了; 於是去左SSP食飯, 仲去埋公和豆腐, 行左無野買到, 之後再去MK的In's Point, 居然賣晒無晒貨!! 專登早d出來行就係諗住買架嘛~~ 之後書都係買唔到, 食左個BurgerKing的包, 實在係好味過M記好多呢~~ 之後就去唱K, 落大雨好煩, 打左的去; 唱到點幾2點島走, 狀態都OK啦。Cass的男友都唱得唔太差姐~
19/4(日) -- 雖然晏訓, 但係都10點幾起身睇波; 季後賽第一日! 前半段都幾好睇, 到個分數放開左之後就麻麻了; 晚上係屋企睇金像獎, 發覺自己有好多戲之前想睇都無睇到...同埋自己都係幾少睇戲o既...
20/4(一) -- 4點收工去覆診睇腰之後返企食飯。
21/4(二) -- 7點收工返企買飯盒食飯。

1. 早幾日係屋企hea食飯時睇到內地電視台o既劇集"我的青春誰作主"(仲有另外一d好似"婚變"果d); 雖然拍得有點娘, 但係其實都好過TVB劇集, 諗返真係好千篇一律, 人地d劇集真係有主題, d劇情完全唔會係一個template砌出來咁的, 有好多仲好有意思添。講返套野, 其實係講幾個女生的經歷; 其中一個類似主角o既好叻, 做野好有計謀又好醒, 不過走得太急, 好彩佢身邊、遇到o既人都好, 睇個樣之後應該會good end吧~ 佢"女麻""女麻"都話佢有野心是好, 但也要踏實呢。

2. 失敗是教訓, 可以從中學習, 以後就不會跌入陷阱, 會懂得繞過去。

3. 人生絕對不是為了衝線一刻, 最重要的而是過程; 所以搵錢, 名成利就, 中間過得唔開心, 無休息無玩, 我唔制。現在很多人的人生觀就是要名利、錢; 但其實到最後為了什麼? 可以得到什麼? 有錢當然會煩少好多野, 但係為左錢而用左好多休息同玩o既時間, 而又唔係好似做生意果種搵到好多錢, 就真係一d意思都無(好似死黨一果種真係有遠見同埋鴻圖大略果d當然唔同做法啦)。對我來講, 人生到死的一刻, 可以話: 我一生的精神時間沒有浪費, 是有用的, 無後悔的, 咁就好了。

4. 睇到廣告, 情牽女人心concert!! 30/5(六)!! 辛曉琪+潘越雲+萬芳+陳潔儀+林曉培!! 是但2-3個人一齊開都已經好想睇了!! 而家5個人員! 超想睇!! 睇唔到的話第日出左碟都一定要買碟!! 好想現場聽到"新不了情"、"味道"、"心痛"呢d經典歌呀~~~!!

5. 同死黨呀馬傾開電話, 佢終於都透露左有女友了, 恭喜恭喜; 不過佢有係正常的吧。

6. 點先係為一個人好?
對佢好? 令佢開心? 縱佢? 氹佢?
定係逼佢做一d唔開心但係有益o既野?
教小朋友要嚴, 但係大人呢? 係咪要唔搵、唔理、唔講先係o岩呢?

7. 人總係將自己沉淪落去。衰開就玩爛繼續衰落去, 覺得反正都係衰, 不如衰到底; 然後又自怨自憐, 其實自己o既心底係純潔o既天使, 外殼幾污糟幾不堪內心都係純潔o既, 跟住自己就會愈來愈覺得自己慘, 想人"發現"自己內心o既純潔, 想人原諒自己o既過錯, 妄想自己係被害者, 自己係無辜o既, 唔想o既。簡直係妄想。人都係有一鋪自甘墮落o既癮。

8. 每個人都有自己o既位置, 對唔同人亦都有唔同o既位置; 當搵到最好、最適合自己o既位置o既時候, 就要好好地安守本份, 不論係進一步、退一步, 都係唔好o既。最好就唔好有改變, 最開心。不過, 總有d人係不斷求變, 不斷喜歡新鮮、刺激o既。工作上、朋友上、愛情上, 各有各精彩。不過, 有精彩o既人, 亦都有悶蛋o既人呢。

9. 打左好多野好似又咩都無講過, 而且都已經無精神再打清楚d同再check下有無錯了, 係咁。

歌:

最佳位置 -- 趙學而。好似以前都有貼過? 都係鐘意趙學而多過Kelly版好多。有feel好多, 好舒服。d歌詞亦都好有feel, 好o岩首歌個feel。Kelly個version只係覺得係一首pop song呢。

最佳位置

曲: 馮穎琪
詞: 黃偉文

我也數過 排著隊等討好你有幾個
還未有新空缺 來容納我
正選只得一個 候選經已太多

我細心想過 停在今天這一處也不錯
越過知己的親密 然而未有擁吻過
共你這麼的曖昧 已得到甚多

* 無論你喜歡誰 請你記住留下給我這位置
時常在內心一隅 空出幾寸為我堅持
同度半生 亦有張椅子 是否愛還是其次*
只想你依然 亦想得起我不是 任你處置

女友一走過 鄰坐空位都可以坐一坐
若你珍惜我 不如從來沒有愛戀過
互有好感的尊重 更加可貴麼

Repeat *
比不上戀人 但廝守一輩子

無論你喜歡誰 請你繼續留下身邊這個位置
時常在內心一隅 剩低幾寸 留給這女子
誰共你好 都不礙事 我都會衷心支持
未必所有關係 亦受得起刺激
但我可以

虔誠地 熱戀一輩子
共你也許 真的不容易
喜歡你 最好不要講
安守這位置

2 意見:

匿名 提到...

我知道我小孩子,確實有那些想法,是這樣的。我也在改變,或者你覺得沒什麽必要。以後,就請你繼續教育我啦

匿名 提到...

物以類聚,我這類沉淪'妄想的人會躲得遠遠的...