BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009年4月14日 星期二

四月十四日 -- 雜記

6/4(一) -- 收工返企食返冷飯同係街市買左少少新送; 睇畢打自己人, 呢集好好笑呢~ 臨尾Marco果度好勁。
7/4(二) -- 收工返企。
8/4(三) -- 呀哥同佢d朋友唱K。平時佢地枕住會叫我join佢d活動, 不過我都唔多去, 間唔時一次半次叫得勁d先去; 今次去係係咁叫我去, 於是OT到7點先去; 係北角Neway(以前係北角住左咁多年, 都係第一次去)唱, 佢班fnd都係好玩得好好玩o既人, 不過一來我狀態好低(好累)二來真係完全唔識三來又唔係同一type o既玩o既人, 於是我都係有d牛豆坐埋一邊, 都唔係唱好多; 之後到11點幾我就走先, 佢地好似玩到好夜。
9/4(四) -- 同事Pearl媽轉工就來走人, 本來一早約左成班同事收工唱K(因為第日唔使返工)farewell佢, 點知突然又有好多野要做要係deadline前趕起d野, 於是就cancel左...記得Pearl媽之前話過推左人o既, 於是收工搵佢食飯, 結果OT到7點, 叫埋Eddie仔同Charles一齊食飯; 本來想去華苑, 點知Eddie仔介紹原來KT仲有另一間印尼野, 於是就去食下; Overall就華苑好d, 但係呢間都唔錯, 而且有d野仲好食d添, 最緊要係個位置唔多人知又大間d, 所以好多位剩, 唔會好似華苑咁好逼又要食完即走, 價錢又OK, 所以都唔錯呢。大家食完飯傾左一段時間先散, 聽多好多野呢。
10/4(五) -- 公眾假期第一天, 要OT。10:30am-7:00pm; 晚上臨時搵左花姐姐同C妹妹食飯去左禾輋陳根記終於食左個手撕雞好味道, 食完之後C妹妹返屋企, 我同花姐姐係果度行過去馬鞍山佢屋企果度; 沿住條海濱行, 天氣又唔熱又有風, 即使行左成個鐘但係都好舒服呢~~~同埋即使自己對腳弱, 如果係keep住行d平路, 又唔係行街行商場咁睇野行下停下, 都OK呢, 行完之後完全無事唔痛~~
11/4(六) -- 想睇禮儀師好耐, 約左日安妹妹睇(大家都想睇好耐呢); 馬田哥哥唔得閒, 無辦法啦~~ 第一次係Megabox睇戲呢, 不過咁新, 但係d坐位o既pan拉唔到上來, 唔可以全部變成情侶雙座o既(雖然我用唔著姐); 套戲好睇呢~ 睇完一齊食埋飯我返屋企抖。
12/4(日) -- 早上去左打波; 難得狀態幾好, 但係第一場就整親條腰, 好痛! 之後再打已經唔可以再同人相撞同埋快跑, 爭好遠, 不過overall感覺都OK, 所以都打得唔差(如果唔係整親會仲好); 之後同民仔上來我家打機, 晚上一齊食完飯再打機到12點島走。
13/4(一) -- 全日在家hea抖一天。

1. 無記底野, 所以之前可能有野想講o既都唔記得左。 =.=

2. 整親條腰, 真係好痛; 有d人以為我唔係好嚴重, 有d人以為係d肌肉, 但係其實應該係整親條腰骨; 發唔到力, 一郁、一轉就好痛; 訓覺時訓左係度都轉唔到身, 起身坐底都要好慢同埋唔彎得底, 總之好痛; 抖左日, 第二朝都仲係咁, 不過到左傍晚已經好dd, 用到力同埋無咁痛了, 起碼訓係床到轉到身呢(發現左之後仲係床上碌來碌去碌左幾野添haha), 應該過多幾日會好吧。仲有, 由於唔彎得o既關係, 平時寒寒地背o既我, 呢2日個腰都挺得直左, 哈哈。

3. KTG參加左歌唱比賽呢, 哈哈; 唔記得幾時比賽, 要努力加油練下歌啦; 衰野又係選埋果d好舊果d內地歌哈哈哈, 超難唱。

4. 終於睇左好想睇o既"禮儀師", 平時其實我唔多戲係會好想睇o既呢。其實知道好睇, 亦都鐘意呢種戲, 個題材亦都OK; 最喜歡o既就係佢講好多生死o既野(其實亦都係我最怕接觸o既野), 同埋佢唔會專登整好多慘o既野去令你覺得慘而喊, 佢只係好平淡咁講出人o既生死; 而令人喊o既位, 都無d咩慘野, 只係用d人o既行為、思念令人感動而想喊呢。就算個劇情係估到, 都可以令人覺得感動、好睇。當中o既劇情, 主角o既心路歷程(同埋佢身邊人o既諗法同心路歷程)都好流蜴同順理成章, 唔會有好曲折離奇o既事發生。輕鬆o既笑位亦都唔會突兀, 唔會影響個主題。d supporting cast都做得好好呢。值得一提o既, 係久石讓o既配樂令到成套戲同氣氛都爭好遠, 有好大作用呢。除左好幾幕d先人家人好感動o既地方之外, 佢第一次"做完野"返屋企, 同佢老婆果一幕印象好深刻; 雖然果d行為好激烈同色情(無除衫o既), 但係睇o既時候完全無色情o既感覺, 亦一d都唔賣弄, 反而係好感受深刻, 佢好想感受"活人"、"生存"o既感覺, 果個演出令人印象深刻呢。

自己唔係專業睇戲人, 亦都唔識好多野, 係咁咦打d自己感想啦。

對於生死o既觀念, 都好難講, 又無咩好講, 引用美國反越戰先鋒的耶穌會教士Daniel Berrigan o既一句話來講:「能夠死得好的人是能夠活得好的人。」

有關"禮儀師"這職業的知識
http://www.cuhkacs.org/~benng/Bo-Blog/read.php?1013

5. Links:
Gundam-Acguy; d人真係好有心機, 仲有2條片對應返添。
http://www.youtube.com/watch?v=aezXBbeKxXw

真係睇唔出條片其實係...
http://www.youtube.com/watch?v=BI2A2_d8CNA&NR=1

桑田佳佑真係殿堂級歌手呢, 好多歌都好聽; 不論係佢定Southern All Stars都係呢。
http://www.youtube.com/watch?v=xao32yW6aqc

歌:
不用擔心 -- 柯有綸; 我真係到最近先知佢係柯受良個仔...
你忽然就這樣倒下 我還以為你在裝傻
可不可以 不要留我一個在這掙扎
你可以躺著不說話 等你睜開眼以後你會發現
是我在你旁邊

害怕的你不用擔心 我哪裡都不會去
唱你想聽的歌曲 寫你還沒寫完的日記
害怕的你不用擔心 我哪裡都不會去
沒有任何的委屈 溫暖著你直到你醒

你忽然就這樣倒下 我還以為你在裝傻
可不可以 不要留我一個在這掙扎
你可以躺著不說話 等你睜開眼以後你會發現
是我在你旁邊

害怕的你不用擔心 我哪裡都不會去
唱你想聽的歌曲 寫你還沒寫完的日記
害怕的你不用擔心 我哪裡都不會去
沒有任何的委屈 溫暖著你直到你醒

我不會放棄我不會死心
直到我們失去力氣
直到我們失去力氣

害怕的你不用擔心 我哪裡都不會去
唱你想聽的歌曲 寫你還沒寫完的日記
害怕的你不用擔心 我哪裡都不會去
沒有任何的委屈 溫暖著你直到你醒

0 意見: