BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009年3月22日 星期日

三月二十二日 -- 雜記

19/3(四) -- OT之後返企。
20/3(五) -- 由於知道星期六要OT, 所以呢晚唔OT了; 無打返屋企話食飯(基本上日日都唔知使唔使OT), 又唔多想返去食, 於是收工後臨時約, 約到花姐姐同白田妹妹食飯; 好想食陳根記, 於是就去左, 食完好飽再行去沙角食糖水先散。80X真係快好多呢...80或者89X搭到想死...
21/3(六) -- OT, 本來想早d走, 不過最終都返左10-5; 收工後又係唔想返屋企, 打左九千幾個電話都搵唔到人/唔得閒/唔出來...最後死死氣返屋企, 無心機食飯, 又唔想食樓下d外賣, 最後蒸燒賣丸丸芝士腸食。
22/3(日) -- 我中學一年一度舊生籃球賽; 最近都無點打波, 天氣又極差, 又忙, 所以身體狀態好差; 好彩不嬲我都係大後備, 都打得唔多, 但係都好累呢...有勝有負, 估唔到都晉到級, 雙季軍, 估唔到都有獎牌拿...估唔到廿幾年人生之中, 居然都可以係體育項目拿到獎牌...(雖然係搵笨o既...)

1. 份工雖然好忙, 不過一向都唔介意忙同OT的(當然, 就算有OT錢我都係果d寧願去玩去抖都唔OT果d人); 最難頂o既係老細姐。唔係鬧就係難頂o既, 難頂有時都有好多唔同方面的。

2. Gundam OO去到尾二果集了, 好多條線都完左, 去到最後啦~~

3. 幾經艱辛, 勇者鬥惡龍5終於都打爆左, 仲打贏埋隱藏迷宮同大佬添~

4. 其實近幾個星期心情同狀態都係好差o既, 收左工之後咩都唔想做同唔想諗, 完全唔多想諗野; 又唔想煩其他野, 好想自己一個自自由由, 想點就點, 搵朋友就搵朋友, 玩就玩, 食飯就食飯, 唔想其他任何人或者野逼我, 係公司都夠了。平時自己好無所謂, 好friendly。不過都感覺到對某d人造成唔開心, 人始終好難keep住個心情狀態永遠都好好地呢, 總有人慣左我對人o既模式而未必接受到我變得有dd無咁好吧。最近睇落其實都唔係差好遠掛? 應該唔會令人覺得我係咁吧? 多謝最近陪我傾電話、食飯、msn...等等o既朋友們; 係我好悶好唔高興o既時候都會陪我, 同逼到我提起精神, 仲有受埋我果d改變左同平時有少少唔同o既氣...雖然大家未必感覺到。


5. 今日打波, 係學校球場見到隻雀, 唔知點解唔驚人; 我行埋去佢都唔走, 之後其他同學見到我行埋去都留意到, 大家圍住佢, 又倒水係佢面前比佢飲, 又隊個相機埋去影, 佢都唔飛走, 仲呆頭呆腦係度口擎擎。大家懷疑佢係唔係飛唔到, 祝佢平安呢~ 不過之後轉頭返來唔見左, 有人話佢飛走左了~~真係好, 唔係飛唔到o既。佢唔怕人可能係人養o既走甩左o既呢, 希望佢識搵食啦。

6. 附上人生第一項運動獎牌。

7. 最近成日叫o既: 好累。雖然無某d同事OT咁多, 但係好累。並唔係因為返工要OT或者多野做, 係要對人。身體累都唔係好緊要, 個精神真係好累...



相愛很難 -- 梅姐+學友; 好聽+歌詞超正有意思+唱o既歌手又超得=ALL TIME FAVOURITE。

http://www.youtube.com/watch?v=yfjeB2bu3xs

曲/編 陳輝陽
詞 林夕 
唱 梅艷芳&張學友

女:最好 有生一日都愛下去
但誰人 能將戀愛當做終生興趣
男:生活 其實旨在找到個伴侶
面對現實 熱戀很快變長流細水

女:可惜我 不智或僥倖
對火花天生敏感
男:不過 兩隻手拉得太緊
合:愛到過了界那對愛人
同時亦最易變成一對敵人

合:也許相愛很難
就難在其實雙方各有各寄望 怎麼辦
要單戀都難
受太大的禮會內疚卻也無力歸還

合:也許不愛不難 但如未成佛昇仙也會怕
愛情前途黯淡
愛不愛都難
未快樂先有責任給予對方面露歡顏

女:得到浪漫 又要有空間
男:得到定局 卻怕去到終站
合:然後付出多得到少不介意豁達
又擔心 有人看不過眼

合:可惜我 不智或僥倖
對火花天生敏感
不過 兩隻手拉得太緊
愛到過了界那對愛人
同時亦最易變成一對敵人

合:也許相愛很難
就難在其實雙方各有各寄望 怎麼辦
要單戀都難
受太大的禮會內疚卻也無力歸還

合:也許不愛不難 但如未成佛昇仙也會怕
愛情前途黯淡
愛不愛都難
未快樂先有責任給予對方面露歡顏

合:得到浪漫 又要有空間
得到定局 卻怕去到終站
然後付出多得到少不介意豁達
又擔心 有人看不過眼

合:無論熱戀中失戀中
都永遠記住第一戒 別要張開雙眼

1 意見:

匿名 提到...

不用为了适应别人而硬着头皮压抑自己心情