BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年11月17日 星期一

十一月十六日 -- 雜記

1. 10/11(一) -- 收工返企

2. 11/11(二) -- 好耐無買模型, 收工交收左隻都幾鐘意的呢~ 好似又有返少少興趣想砌下~ 收工同好耐無見的話劇同學們食飯~雖然唔太多人(Albert, Albert嫂, Addison, Crystal, 民), 但係都好開心呢; 去左佐敦街邊的類似大排檔, d野食普通都唔錯啦, 價錢亦係偏貴, 不過勝在地點就晒大家收工來同返屋企; 食完再去松記係佐敦o既分店, 之後9點幾散。

3. 12/11(三) -- 收工本來同MartinConnieCarol4個人去唱K, 不過Martin唔舒服, cancel, 3個人照食飯。去觀塘一間聽聞薄有名氣o既雲南野。都地點都幾僻, 要行上少少, 細細間, 但係d野都幾好食, 好似幾地道風味喎~~

4. 13/11(四) -- 居然唔記得左, 今日係Cystal生日! 祝佢生日平安健康, 仔仔生生性性; 當日上午Crystal打來話一齊食晏, 先記得呢; 希望佢可以放底心中o既野, 可以開開心心啦...唉; 收工返企。

5. 14/11(五) -- 好耐無打羽毛球, 好累呢~~打完之後Spenser來join我同Catherine食飯, 食完仲去埋好耐無去o既綠林添, 之後返企。

6. 15/11(六) -- 好悠閒o既一日呢; 朋友有一潭BBQ, 唔多想去, 所以唔join; 係屋企hea到2點, 3點約左花姐姐出來食tea, 係好耐無去過o既"夏雪"坐左2個幾鐘, 傾偈傾得開心; 之後散左我就慢慢行去奧海城, 之前果晚約左MayChan貓貓睇戲; 好耐無去過奧海城, 好懷念段路呢~ 好耐無見過MayChan果班同志朋友呢, 一行8人6點一齊睇爆粗Band友, 都幾好笑, 係expect之中幾好睇, 又未到有好大驚喜果種。睇完差唔多8點, 去左大角咀一間應該唔多出名o既"晶輝"食小菜; d野幾好食, 而最正係籠仔蒸蝦、蒸鱔飯, 好好味~~~食完傾下偈之後10點, 佢地仲去唱K, 我同貓貓都唔join, 就走先了, 11點島返到企。

7. 16/11(日) -- 早上打籃球, 好累, 星期五o既疲累都未恢復; 打完食埋飯返企沖埋涼3點幾, 好累, 之前果晚唔夠訓, 於是下午訓左陣呢。

8. 聽到一個朋友講, 生日應該同媽媽慶祝至o岩, 因為果日係佢最辛苦的日子, 都好有道理呢~

9. 呢排好似過左好多時間, 發生左好多野; 人生好似有拉長左o既感覺呢, 哈哈。

10. 12月會好忙, 要約人趁機約了。

11. 繼續有大量case follow?

12. 人都容易受人影響, 經常見到負面o既野, 所以要堅強, 比返d正面o既野人; 好同壞o既野都係會傳染o既, 大部份人都係直接傳染, 但係有d人就會將壞o既轉化為正面, 有d人就相反; 希望自己儘量做到前者啦。

13. 前排頭髮開始稀疏?!

14. 愈識諗o既人, 愈冷靜o既人, 有問題時其實最難幫到...最難consult...因為好難再高佢地一個level來consult佢地...

15. 與你數日以來的纏綿, 肌膚之間徹底的相交, 你那殘餘的氣味在床上枕頭上刺激著我的鼻子裡甚至全身的每一個細胞...就是你...冬青膏...你陣薄荷味攪到我間房幾日d味都唔散, 好彩我唔憎陣味姐。嘻嘻。

來緊:
18/11(二) -- 帶Wendy步入快樂人生第一步: 帶佢識多d朋友; 同Sam民S等人去禾輋食飯, 其實係自己都想去呢哈哈哈。
19/11(三) -- 同事Vincent要走, 一行8人唱K farewell; 我應該...唔會點唱歌了吧...唱少少。
等Spenser約實大家同Puzzle見面食個飯。

推介歌:
It's gonna rain -- 係一首好鐘意好鐘意好鐘意o既歌; 如果自己唔係情緒唔穩定、心情無起伏、或者有特別原因o既時候, 係一般狀態下o既我來講, 呢首歌果種感覺應該係最似我自己o既歌(唔知係唔係呢?)。好鐘意果果種好輕鬆, 好舒服, 好隨意o既感覺(蘇打綠好多歌都係呢d, 所以會好鐘意), 呢首都算係一首幾代表我o既歌? (而且又係同"雨"有關呢); 除此之外, 個鼓雖然唔係勁打果d, 但係都好有feel, 勁free而且又另有難度呢。另外, 當年我為左呢一首歌, 就買左隻碟呢, 哈哈。

It's gonna rain -- Bonnie Pink -- MV Version, 一個九唔搭八o既MV, 大家聽首歌就好了。
http://www.youtube.com/watch?v=q6spiOrXfkI

It's gonna rain -- 首歌歌訶o既意思; 其實我從來都唔係好concern呢一首歌o既歌詞,因為只係聽就已經好有feel, 好夠了。
http://www.animelyrics.com/anime/kenshin/rkrain.htm

0 意見: