BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年9月7日 星期日

九月七日 -- 雜記

1. 1/9(一) -- 開學日, Taylor生日快樂。收工返企。

2. 2/9(二) -- 連續2日係公司做庇護工場o既工作, 不停重複做一樣o既動作(痴野), 真係好悶同都幾累, 而且因為都唔多夠訓o既關係, 幾眼訓呢。收工同Cass民S去葵芳配眼鏡; 由於自己比較偏向有機會會轉眼鏡同埋會打波o既關係, 因此想配平d的, 所以無配了~ 麻煩左呀cass呢~ (好彩Cass自己都有配)。之後諗唔到食咩, 葵芳返屋企又麻煩, 於是索性一齊搭車入禾輋食"陳根記"。好耐無去過了~~ 大排檔之中算係又平又好味呀~~食完傾左陣偈就走, 唔想太晏; 點知掛住同民傾偈, 完全無留意之下, 上錯左車=.= 唯有等架車出左深水埔先落車搭地鐵返企...2個算係認路搭車能力強o既人居然犯左咁白痴o既錯誤, 真係汗顏...攪到遲左好多11點幾先返到屋企...

3. 3/9(三) -- 收工返企; 連日o既重複唔使用腦工作實在又悶又累, 不過呢d係預左要做o既, 所以叫我做絕對OK; 好彩係完全唔使用腦, 不停地搵唔同朋友電話吹水(不過第日就唔可以成日咁用電話lu)。

4. 4/9(四) -- 本來諗住約Sam食飯, 由於各種關係, 變左係我民EstherRachel 4個人去左KT大盛食飯, 呀馬後join, 食完8點幾就散, 之後同馬民2個死黨到M記坐, 傾到9點半走, 再同民又係係MTR月台傾到10點半先散。

5. 5/9(五) -- 上年同Lands同事入圍村食盤菜, 今年又攪, 所以當然要趁熱鬧一齊去啦~ 好彩係星期五晚, 第二日又唔使返工, 晏d都唔驚; 可惜八婆要湊女唔去...最熟o既人無去始終都係爭d呢。6點收工, 仲要係上環, 但係佢地居然要6點9至7點係太和集合...7點3去到仲有人未來...之後入去, 坐底食野唔夠一個鐘, 開始有少少雨, 大家好快都食飽左, 見有雨, 於是就話走, 其實都無點傾偈哈哈, 反正自己都想早d返企(最熟數落去八婆, 呀進, Erica等等都唔去...), 所以就走; Maggie姐o既細佬(當然都大我好多年啦haha)電單車出葵涌, 我就緊係唔怕啦, 於是就跟電單車, 係荃灣放低我。聽住歌係電單車後座一路去, 好爽好舒服好正!! 其實以前都有過學電單車o既念頭(鐘意過普通車), 不過由於自己再次印證自己係極唔專心(專心歌多過路面情況), 唔係撞死人就自己死, 所以都係打消學任何車o既念頭了。其實一路好想唱歌, 不過唔熟對方, 一定嚇親人, 所以忍住唔放聲高歌, 哈哈; 一路向南聽住周董o既"一路向北", 好爽但係有d奇怪...哈哈。

6. 6/9(六) -- 之前果晚對腳又累又痛痛地, 又夜訓, 因此係屋企抖足一日, 幾乎訓左一日, 雖然抖得好夠但係好悶。

7. 7/9(日) -- 詳情請睇下一篇雜記。

8. 好悶, 好想唱K!加州紅逢星期三用恆生卡埋單全單七折!

9. 有機會中秋節果幾日假期唔使返工! 好野!

10. 本來諗左個故仔"A4紙", 不過都係唔多想寫了, 好似諗唔到個效果出來。(而且唔想再寫d唔開心o既愛情故事, 又老土)

11. 覺得自己很傻, 夢都係要醒了。

好links推介:

台灣歌手庾澄慶係節目show野, 超勁, 而且對音樂真係好有原則同堅持, 而且都有分享少少心得呢~~勁正!!
http://www.youtube.com/watch?v=p0rUu5obQ5U&feature=related

Eason+克勤唱歌, 幾有feel
http://www.youtube.com/watch?v=RUUhk7ifXC8&feature=related

笑死我o既Link(必睇)(都幾耐之前了)
友誼的光彩-張如城 (Live原版), 呢條友真係唔多掂, 但係我建議大家睇左原版, 睇下本來歌詞係點o既
http://www.youtube.com/watch?v=Oz1gVYMGYLE&feature=related
章魚城 有耳的棺材 (第4版), 大家留意, 係佢原版唱o既, d歌詞無改過, 同原版比較下啦!http://www.youtube.com/watch?v=-Dmhacdx6vY

來緊:
由於工作時間日子唔穩定, 暫時無點約人...
9/9(二) -- 同民Sam三條佬食飯, 聽下佢地d男人野。
17/9 questionnaire out
23/9, 24/9 briefing session
19-21/9 freezing survey
all these days busy...

失魂

歌手:原唱: Soler(當然比較鐘意草蜢唱o既)
作曲:夏健龍
填詞:黃貫中, 胡家兆
編曲:Lupo Groinig
監製:Skot Suyama, Lupo Groinig

我未死心 死守在附近
去等你轉身 是否太天真
從此再不分 不分年月日
到斷氣都甘心 為0左一個人

可以認識你 算今生我走運
等一世都等 願為你等
不知道怎麼去 安守我本份
因我已經失魂

為討你歡心 儘管要犧牲
我唱到失聲音 完全為0左一個人

可以認識你 算今生我走運
等一世都等 願為你等
不知道怎麼去 安守我本份

我靈魂已失指引
我失魂因你屬別人
我靈魂喪失指引
到夜深繼續又去等

可以認識你 算今生我走運
等一世都等 願為你等
不知道怎麼去 安守我本份

可以認識你 算今生我走運
忍一世都忍 願為你忍
不知道怎麼去 安守我本份
因我已經失魂

0 意見: