BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年6月16日 星期一

六月十六日 -- 雜記

1. 11/6(三) – Lunchtime Spenser本來話去跑步, 我就去練波, 點知佢唔去, 話天日, 由於自己好想練, 於是自己去練左陣波; 收工好似返企。

2. 12/6(四) – Spenser又唔上去, 可能波癮大, 再自己去練波; 收工本來約左Lobo佢地, 但係原來又有人唔得, 於是再延期去下星期四; 約左民, Jonathan同S係始創和花亭食, 有人有d就住, 所以唔係食得好暢快(不過食得暢快就會好貴 :P); 拿埋手信(大支益力多); 食完仲係8點幾, 去左義順食甜品, 吹水吹到10點走。

3. 13/6(五) – 收工無咩攪, Catherine佢地果面唱K, 於是join左; 由於係星期五同埋係瓊華o既關係, 所以係限左時o既; 當晚主要係想食好d o既野, 所以係瓊華唔錯呢~ d食物質素比起其他K buffet高好多; 選歌果然係好重要, 不停點d易唱o既歌…因為而家已經唱唔到歌呢。

4. 14/6(六) -- Long week; 收工好累返企。第一次同人link打Soma Bringer, 由於同Spenser各自都有打, 於是link打時飛晒d劇情, 去得好快呢~

5. 15/6(日) – 估唔到天氣OK, 於是去打波(不過之前果晚諗住無波打, 唔早訓); 雖然有落下雨, 但係打打下地乾返都打到; 由於平時閒日係公司有去練下波, keep住個手感, 所以正式鬥波都打得唔錯呢; 之後食完飯去民屋企馬幫佢整電腦; 之後上我企hea; 晚上佢地約左G同佢o既friend, 我無join留係企食飯。

6. 連日來打波都幾曬, 沖涼時發現自己明顯有黑左。

7. 自己覺得URA面試應該唔得; 佢無問technical野, 齋問general野, 於是好睇印象而已; 雖然自己答得流暢, 又無咩答得唔好咁樣, 但係自己o既感覺佢地應該唔係十分欣賞o既(無明顯跡象, 只係感覺而已) (通常呢d情況都會睇得保守d o既), 所以暫時應該轉唔到工呢。

8. NBA Finals去到呢個階段都無咩好睇了, Lakers拿champ o既希望似乎唔係咁大, 好彩2隊都覺得OK, 不過比預期中無咁精彩呢。今日Lakers贏返場, 睇下可唔可以下場作客偷一場, 逼到Game 7就好睇了。

9. 16/6(一) – 收工無野做, Spenser又無野做, 於是約一齊打Soma Bringer, 叫埋Catherine上我企一齊打機。我返企食完飯(佢地買飯盒)就一齊打機。由於眼訓又累, 所以來我企打係好事呢, 散之後我都唔使太夜訓。10點半散。

來緊:
19/6(四) – 延左幾次o既同LoboCarmenWilliam民食飯。
20/6(五) – 同民JoelleYee食飯。
26/6(四) – 同Spenser等人十幾個去東浦buffet。
27/6(五) – 同民MandyS等人補返同Cass慶生。

要約下話劇同學們食飯。
可能下星期同民妹妹等人唱K。

0 意見: