BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年6月11日 星期三

六月十日 -- 雜記

1. 2/6(一) – 收工返企。

2. 3/6(二) – 澤安辦事處o既人每個月都會煲糖水或者整d野, 次次都預埋我地呢。唔記得係星期二定三, 煲左唔知咩糖水(係涼茶+糖水來o既), 正, 每個都有一隻蛋, 個蛋仲要o岩o岩好, 唔太生唔太熟呢~

3. 4/6(三) – 同Carol同佢同事打羽毛球; 由於佢地book左6點o既關係, 拿左一個鐘timeoff走先; 佢d同事都打得唔錯, 好彩唔會太勁, 我都有得同佢地打(Spenser當然最勁, 仲有另一人都幾勁)。打完去APM食飯, 得4個人, 打左陣NDS10點島散。拿左Carol幫我買o既NDS叉電。

4. 5/6(四) – 收工出MK同哥食壽司; 當晚心情極度複雜…feel badly, 不知所謂, 唔想自己成為一個衰人…人不可以完全隨著情感, 理智或者身體去做事, 最重要係平衡…偏去一邊都唔好…好想逃離而家o既生活…其實HK呢個地方, 實在係有好有唔好…雖然到最後都會選擇係度生活, 但係有時走去其他地方hea下都好呢…

5. 6/6(五) – Grace last day(其實係星期六last, 不過有人星期六唔使返), 同佢farewell, 新work-co 呀Tin生日, 慶祝埋; 由於第日唔使返工, 收工同馬民去左九龍灣。馬對鞋爛左, 於是去買鞋, 之後一齊食飯; 當晚好難得我地3個人一齊, 傾左好多好多野, 都係關於大家對人生或者好多社會o既睇法, 真係可以反思好多野, refresh返好多睇法; 而當日最主要講o既話題, 都係講民仔o既, 講返好多我地對佢o既睇法同埋覺得佢不足之處, 真係好耐無咁樣插過佢呢(不過無鬧o既, 只係傾而已), 希望佢第日可以做好d啦; 好耐都無見佢頭dupdup眼濕源呢~ :P 當日傾到12點先散…

6. 7/6(六) – 由於新同事下星期唔得閒o既關係, 於是同我調左week, 所以呢日short week; 由於無野做o既關係, 去呀馬屋企hea一天; 本來諗住早d去, 不過之前果晚打機晏左, 好晏先起身(黑雨d雨都落晒了 :P); 同民一齊係馬屋企hea左一日, 打slam, 真係由細打到大, 好耐無打呢~ 唔覺唔覺打到好夜(12點幾), 之後好無聊咁睇埋場波(歐洲杯揭幕戰)先走(2點幾), 未試過咁夜係佢屋企走呢。

7. 8/6(日) – 又係好晏起身; 全日係企hea, msn見到Mak, 佢都無野攪, 於是來左我企一齊hea同打機, 佢hea到10點島走。Carol幫我買我NDS叉電機壞左…

8. 9/6(一) – 公眾假期; NBA Final Game 2, 我同民又去馬屋企, 一齊睇波; 諗住好好睇, 點知係一場悶波, 球証屈機…一d都唔公平, 超唔好睇。下午同Catherine去左荃灣行同睇野, 買返個NDS叉電。

9. 10/6(二) – 收工返企。

10. 睇左Indiana Jones 4, 對於我呢d叫係舊fans o既人來講, 當然要睇啦~ 個人來講覺得好睇, 因為佢入面好多野, 舊fans睇返都會開心, 同埋keep住成場戲都精彩唔會悶, 至於合唔合理就唔使太過深究啦~ 套戲o既format同以前呢個系列o既flow都似呢~ 好明顯係專登o既; 而Indy老左, 講返好多好無奈o既現實, 都好OK, 唔覺得有咩問題; 而個結局, 似乎係想完結左個系列, 都係一件好事來o既, 係一個幾完滿幾開心o既結局呢。

11. NDS玩緊隻game – Soma Bringer 靈光守護者, 以NDS game來講算好好玩, 而且d畫面聲效都好呢。

12. 不得不提新來o既同事; 我一向都唔存在bias來睇人, 自己最鐘意就係留意人同埋睇下人係點o既; 不過呢幾個講真, 實在係...唔太鐘意。三個同事, 一個係舊人調過來, 二個係新人; 幾個都係懶懶地…其實我一向覺得, 懶就人人都會, 係睇下個程度係點, 如果做得晒d野, 做得好d野, 懶都唔係好緊要, 但係太懶就唔多好...仲要好明顯地玩爛, 擺明唔想做...就唔好咯。懶都唔係最大問題, 三人之中其中o既人, 雖然只係見到短短一星期, 但係感覺係好輕挑o既人, 見佢地係會撩女仔, 講衰野o既人...一向我地村都無咁o既人, 突然多左幾個...最令我討厭o既, 佢地幾個都係好八卦, 完全無私隱觀念o既人; 之前已經見某人會四圍抄office o既野睇, 唔理d野係咪私人野, 人地整緊d咩完全唔避忌擺明係度望/目及; 最離譜就係公司部電腦, 大家都開左個個人o既folder放自己o既file, 雖然就咁係係desktop, 但係佢地居然係人唔係度果時開人d file來睇, 真係一d禮貌都無...總之, 呢幾個新來o既同事實在係麻麻地...唉...而且來左無耐, 已經唔同o既party o既人唔多鐘意佢地呢...以後點做野呢...真係好少會係post度寫咁多唔鐘意咩人o既野呢...

13. 由於各種原因, 呢排心情都好差, 尤其唔想見到某d人…都係同最friend的幾個朋友一齊最舒服最開心。總之大家唔好惹我就得了。

14. 話說又好想唱K呢, 要keep住唔好隔太耐唱, 如果唔係真係愈來愈唔掂…而且唱K可以釋放下d情緒呢; 仲有, 要係放暑假之前唱, 同d學生哥爭位又係好麻煩…

15. 係街見到原來之前陳慧嫻o既活出生命II個演唱會出左碟, 見佢都唔係唱得好差...雖然有d位都係爭d...始終佢都唔係練開歌o既人...真係浪費晒...不過有機會都會去買隻碟返來睇, 見到前半部好多翻唱人地o既舊歌, 後半就唱自己o既歌。

Links:

好有趣o既gif, 好多都好攪笑
http://forum1.hkgolden.com/view.asp?message=1239886

0 意見: