BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年4月13日 星期日

四月十三日 -- 雜記

1. 每逢星期日, 我多左個會問自己o既問題: 我上星期做過d咩呀? 每星期o既閒日又懶無記低自己做過d咩, 次次都係星期日用個腦load返, 實在係麻煩呢。

2. 經過左大半年o既時間, 幾乎只係寫雜記, 自己都覺得自己個blog頹到爆; 雖然, 寫下感想寫下無聊故事都係低水準之作, 但係都總比只係有雜記多姿多采d; 不過, 我應該會開始寫返下d無聊野, 希望唔會出現只係有雜記o既情況。

3. 都係唔係好記得...儘記先: 7/4(一)返屋企; 8/4(二)心血來潮, 同Catherine去左新浦崗食大盛, 唔知點解埋單一人派左一張VIP card正~~9/4(三)返企; 10/4(四)約返好耐無見的Lands同事出來食飯: 八婆, 八婆老公(八公?), Maggie, Gordon, 呀B, Esther七個人, 係荃灣o既南翔小籠包食; 好耐無見八婆了!! 佢大左肚幾個月之後都未見過, 而家佢個B都2個幾月了, 睇左好多B相呢~ 好得意。11/4(五)極累收工後返企; 12/4(六)longweek收工去左葵芳睇玩具; 13/4(日)落雨無波打, 全日係企。

4. 白田村已經完結, 剩低o既時間就係等d工程完埋, 四月尾完村上澤安 -- 一個鳥不生蛋o既地方; 聽聞果度極度平靜, 都係一件好事...不過靜到連唯一一間食肆都執埋, 又有點兒那個...我同同事講笑形容: 果度變左bio-hazard都可能無人知 :P

5. 近兩星期爆左好多NDS game, 仲要係唔同類型o既game: Dungeon Explorer, 爆走貨櫃車, 忍者龍劍傳, 熱血躲避球, 不過一次過玩得太快, 又好似無咩game玩了...

6. 金庸小說返睇中, 但係唔係成日可以連續借到, 於是係中間o既時間借左古龍o既; 好細o既時候都有睇過, 但係已經完全唔記得, 所以幾乎可以話自己係未睇過(因為已經無咩印象了); 古龍小說好多都比金庸短好多, 而且風格好唔同, 另有一番風味, 不過質素比較參差, 好睇起來可以好好睇, 差起來又真係幾差。等我繼續慢慢睇返啦。而家睇緊七種武器系列。

7. 好耐無寫下故仔, 不如大家俾個題目我呀? 唔係俾題材, 而係俾一個"題目", 內容同方向果d就完全我自己諗, 唔該晒。

8. 某死黨係網誌中呼籲有睇佢blog的人留個言俾佢; 我以前都好似有做過類似o既野呢, 嘿嘿。不如我又係度呼籲下有睇o既人留個言啦(不過我估雜記應該無咩人睇, 更加未必會睇到呢度 XDD
9. 好多朋友又開始轉工, 而且都轉得好唔錯呢; 加油呀。

來緊:
15/4(二) -- 同話劇同學Gathering, 去灣仔金源, 好期待再食個燒雞同d甜品!!
16/4(三) -- 同ConnieMartinCarol係TKO打羽毛球, 係要開始打返熟習下了, 5月開始每星期同馮生打返!
20/4(日) -- 同Lands同事GordonEricaWendy食飯? 未firm
28/4(一) -- 同ManPuzzleWingSpenser俠士凱琪K, ok firm
16/5(五) -- 同死黨們去東涌食buffet慶祝呀Sam同S生日
未約到貓MayChan等人食飯
未約死黨們同Joelle等人唱K

2 意見:

匿名 提到...

報到! 朋友轉工?係咪講我?

匿名 提到...

811227報到,sir~~