BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年11月11日 星期日

十一月十一日 -- 一一一一


1. 上次講果本Gundam Weapon, 好貴呀, 十幾算, 痴線o既; 要搵下有無大陸版買!!

2. 終於download完幽遊白書TVB配音版, 好正呀~~

3. 7/11(三) -- K; 其實唔係好大心機, 狀態亦麻麻; 最衰係唔知點解又係無得較echo, 個回音大到...真係無晒心機唱; 不過一班人都係玩得埋o既, 所以都玩得幾開心o既
(PuzzleSpenserIrisWingManTerry俠士); 星期三之前真係最好book, 不過好抵呀, 請一個人(Puzzle生日)每人都係一舊水島呢。

4. 8/11(四) -- 收工返企及好累, 11點幾訓。

5. 9/11(五) -- 收工例波; 打完累, 由於狂奔走關係對腳特別累; Spenser同坤坤都唔食, 所以同Catherine去好耐無去的樹記食飯; 而且食量真係今非昔比, 以前同呀Mak呀源民仔果d, 2條友, 每人叫一個飯/炒粉麵, 再加一個菜, 再加碟小食, 都食得晒; 而家叫少一個飯/炒粉麵, 未食完已經覺得飽...返到企由於累o既關係, 睇左陣三國先沖涼, 沖完又睇...2點幾先訓~

6. 10/11(六) -- Long Week收工勁累返屋企, 好難得一次食完飯未沖涼就攤落床, 仲要起唔返身; 發癲的一天。起返身沖涼又一輪再訓, 又2點幾。

7. 11/11(日) -- 估唔到都起到身打籃球; 今天射波勁勁勁唔掂, 但係其餘都唔錯~ 走位單擋各方面都OK(入波變左主力內線), 所以都贏到波; 值得一提o既今日打波事: 民同我一隊贏波, 十球有九球係佢入!!! 另, 一開波俾我, 我一fing再first step過左猩猩, layup入埋!!! 呢2樣野簡直就係令人難以置信!!!

youtube片2條
Shawn Kemp當打時精彩片段, 當年真係好勁, 又快又powerful, 好正; 當然片中亦見到唔少我偶像Payton o既絕妙助攻啦
http://www.youtube.com/watch?v=8ALdNck0f2o ]

條友打得幾勁, 應該學過boxing, 大家係街行路小心唔好攪到人條女啦
http://www.youtube.com/watch?v=Fn8PP4fw-uU

轉載改版歌詞
滾 (楊千牙、梁漢人 合唱)

曲:雷仲咳詞:林食編:雷仲咳監:雷仲咳

女: 你控訴我 ?野?上癮 密密外賣 令你很痛恨
你肚腩放上? 膽敢 去諷刺我 乜咁大個躉
男: 肥牛魚皮 鯪魚球生笙 豆腐豆卜 桂花蚌兩份
加一粒生根 唔通你 合 : 仲要忍

女: 我冇叫扇貝 咪當我老襯 男: 和他BBQ 是你蝦我笨
女: 我要再叫?你至安心 男: 跟他燒海鮮 知我極敏感
女: 堂堂男人 別太過份 男: 如何撈蝦 我當顧問
女: 唔睇TVB 沒阿占阿笨 男: GAS不夠了 肥牛便會軔

*女: 是肉類 男: 你作對 女: 你喝佢 男: 請不必屈我喝佢
女: 西芹都給你割碎 男: 全因這個錐 *

#女: 是玩具 男: 你說對 女: 你撤退
男: 跟湯底不太配對 我喜歡這豆腐類
女: 請你滾 滾起佢 你 男: 你要滾不要叫人 黎加水
合: 韭菜花 講一句 男: 我有帶遮不怕行雷合: 罩喱中會是誰女: 你放 男: 豆腐
合: 然後看生菜落淚 #

女: 從未見到你 男: 墊底?我生氣
女: 我也要吃你 男: 你當我已死
女: ?青口在妒忌 男: 假得你
女: 我買?買過你 男: 是為著好奇
合: 豬?知 你與我 誰人有尾 男: 點Q知你 女: 誰叫你落黎
男: 冬瓜躲避 女: 筷子篤你 麻油豉油落埋亦無味
男: 終於口渴我 我要個七喜

Repeat * #

男: 來撈我吧我吧我吧我吧我吧我吧 還是菜吧
女: 雞肉豬肉蝦肉螺肉螺肉煮熟 食午餐肉
男: 應吃齋了生菜通菜韭菜波菜 寧願吃瓜菜我沿途出家
合: 湯渣 女: 要乜呀
男: A菜 娃菜 芥蘭有吧
女: 冬菇縮到極小家
合: 你給我湯渣湯渣畢湯渣

Repeat #
女: 再見 男: 不見 合: 誰又有空再受罪
女: 再見 男: 分居 合: 無謂吃傷我味蕾

0 意見: