BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年10月20日 星期六

十月十九日 -- 重光

1. 搭巴士見到梁靜茹同品冠唱"Way Back to Love", 估唔到喎, 唔知遲d K有無得唱呢。

2. 幾經艱辛, 終於download完個演唱會。有得睇。雖然d file好奇怪, 唔知係咪for DVD機睇, 分開一段段但又唔係跟歌分。 @@"

3. Mango K, 去o既人同我都唔係好熟, 而且都唔係好大癮唱歌, 不過福至心靈之下去搵"男歌手"入面o既"蔡一傑", 原來之前搵唔到o既歌係晒入面, 唔係"草蜢"度, 有得唱。唱K時開始頭痛, 返到企仲痛...好彩第二日訓醒無事。

4. 自己剪左頭髮, 又係失敗左, 有長有短; 有度仲剪得勁左, 惹起左禿頭疑雲添。

5. 超過一年無出o既hunter x hunter連載重新起動!! 又返返緊張時刻!! 準備突入王宮!!

6. 由於想加速完村, 加左個新同事Terry來幫手。

7. 某日行樓入左2間好攪野o既房口, 好得人驚, 不過太長唔打了, 係度自己remind自己有呢件事而已。

8. 18/10(四) -- 本來諗住收工返企, 突然呀Mak佢地約食飯; 好耐無參與過了, 反正第日唔使返工又無野攪, 緊係去啦; 未食之前同佢地睇PSP, 原來而家咁平, 連晒所有野都係~$1400島, 好抵呢, 不過我都係唔會買的; 8點半後去"天香酒家"打邊爐(霤生春附近), 任食連任飲都唔使一舊, 超抵食! 呀Mak請我食(佢好耐之前一路話要請我), 其實都有d唔好意思...當日仲知道左個好勁o既消息添!

9. 回家唔知點解突然上唔到網, 呀哥又唔係企星期五晚先返...

10. 19/10(五) -- 放假第一天全日在家, 無得上網...終於再度開工MG Zaku II Verision 2。去左一趟尚德, 間玩具店就來裝修真係好平好多野想買呀~~~繼續忍手!

11. 呀哥歸來, 上網問題攪返掂; 佢仲買左本三國演義返來俾我(之前個星期將軍澳行大運時講開), 最近又可以開始煲書了。

12. 本來都OK o既事, 一俾人逼就唔想做; 自己有好多野平時都好無所謂, 順得人意, 但係有時有d野一逼迫我反而會有反效果。

13. 又一次感受到人言可畏; 雖然同我無關, 但係同人一齊聽到佢地講人地d野, 真係可以講到好誇張; 人就係鐘意八卦、誇大、扭曲, 但係係當事人面前就一d野都無, 太可怕了...真係令人心寒...點解人唔可以表裡如一呢? 點解人總係鐘意將一d自己唔知o既野諗晒去唔好同負面o既野度呢? 對"人"信心真係愈來愈低...

14. 再, 原來人真係可以有好多面o既, 對住你好似無野, 仲好似好好咁, 但係係你背後點諗同點做真係可以完全唔同; 自己本來見得好多人又留意好多野, 但係而家都會迷茫: 究竟自己觀察到o既野有幾多係真? 就算朋友之間, 有幾多係真心同真誠o既呢? 至少係朋友面前, 點解人唔可以坦白d有話直說呢? 好可怕...

0 意見: