BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年10月15日 星期一

十月十四日 -- 行大運

1. 暫時不摺

2. 上星期有一天發生左一件由細到大都未試過o既事! 話說有一晚半夜突然醒左, 發覺自己郁唔到! 係俗稱"俾鬼責"呀~~~ 當時o既心情居然唔驚, 而係覺得好好奇, 仲幾有趣添! 第一次試過呢樣野, 真係想郁都郁唔到~~後來慢慢試下自己可唔可以控制到, 逐少逐少咁郁返, 無幾耐就郁得返, 之後又訓著返了。

3. 星期一四五都打波, 好健康, 打到後期都有d累呢; 其中有一日差d勁拗柴, 好彩即刻屈返來, 無事。

4. 星期三突然同一個batch o既大使攪gathering, 本來都諗住有6-8人, 點知有d人放飛機有d人下場先來, 得4個人食飯...悶悶地係紫荊食下飯傾下偈, 8點半就散了...好彩我來來都唔係好想去, 想快d返屋企o既。

5. 出左BB三國傳o既曹操! 去買o既時候買埋BB Stargazer, 本來應該$63, 我俾左$80, 但係個人以為有張係$10, 結果找返$17俾我, 我走左先發現, 賺左$10。

6. 10/10 Sharon 生日, 不過佢呢排忙...睇來無機會同歌后慶祝生日呢。

7. 身邊o既人同朋友好似都係唔係好識同人修補關係同認衰o既人, 其實自己有時都係...

8. 12/10(五)打完波後(早左走)去旺角同八婆Esther大頭B食飯, 去返登打士街樓上果間茶禈食, 就返呀B食齋; 不過仍然都係好唔掂, 等好耐先有得食(個幾2個鐘!) d野食好細碟又唔係平...不過勝在有得坐咯...大家傾下偈坐左好耐都幾開心。11點幾其實都可以再坐同傾落去, 不過第日要返工, 所以叫走了。

9. 13/10(六) long week返工很累, 行樓收貨做晒...

10. 睇左Gundam OO第2集, 頭2集都算平淡, 唔係一來就好精彩o既, 不過似乎係想做好個世界觀先, 慢慢到後來我估會愈來愈好睇, 希望係咁啦; 扭左幾隻佢o既蛋呢。

11. 有日搭MTR見到個BB係BB車度, 勁用力fing頭, 好似好rock咁, 勁好笑。

12. 14/10(日)累o既關係無去打籃球, 中午同哥去左寶琳食lunch, 之後係將軍澳行大運, 屋企-->寶琳-->坑口-->將軍澳-->調景嶺-->尚德-->君薈-->屋企, 行晒成個將軍澳; 尚德玩具店大平賣, 忍左手都買左幾盒野...愈買愈多啦...唔知點解同呀哥都覺得會中六合彩, 一齊買左 :P

13. 晚上見到有得dl Joey + Grasshopper Live Concert! 即BT!

14. 聽mp3, 除左勁鐘意"愛比我重要"之外, "火宅之人"都幾正, 個melody唔係好悅耳o既歌, 但係好舒服同好有feel(當然係二少唱先會正)。其餘飄, 望星星, 偷窺等等都好正, 要搵人合唱下呢。

15. Confirm PRO英偉哥呀Wing 22/10 last day...人工同返工時間等等都好, 緊係走啦...不過我地無左個PRO就慘了, 而且無左個Mario Kart好對手...總之好唔捨得。

來緊:
17/10(三) -- Mango攪K, 其實呢排無咩癮唱K, 而且唱得差左之後都唔係好想唱K, 又有d唔熟o既人...不過都會去
21/10(日) -- Spenser女友旅行放監, 本來去佢屋企玩, 而家可能攪燒野食, 未confirm, 總之應該有野攪啦
重陽未點有節目

火宅之人

歌手:草蜢 (蔡一傑)
作曲:高世章
填詞:黃偉文
編曲:Roel A.Garcia

長夜已經將盡 還是按兵不動
同伴在舞會中 我在我家中
看著掛鐘 緩慢擺動
為我伴舞一分鐘

情願變得主動 填密這種空洞
全部號碼統統 也撥過一通
卻未接通 連夜放送
急得就要瘋

*誰願救我 今晚家裡著了火
危在一旦 急需好友的救助
我為人人 人人為我
良朋為何讓我 自己一個?

誰願救我 今晚家裡著了火
留下乾坐將躲不過這個禍 良辰如何渡過?
沒人想起找 我

其實有種衝動 隨便上街走動
從旺角到金鐘 帶著個酒樽
試著放鬆 大醉一頓
謀殺時間的幫兇 

長夜已經將盡 還是按兵不動 
煩悶就似火種 撒在我家中 
這夜暗中 全面放縱
點火又煽風

**

0 意見: