BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年6月17日 星期日

六月十七日 -- 雜記

1. 好累...

2. 身份危機: 發生左咁多野, 完全好似同我一向o既自己唔同, 咁即係點?

3. 好人好d定衰人好d? 好人定衰人先有好報? 定係跟本唔關好定衰事, 果個人係無好報就會無好報? 唔開心, 內疚感會唔會殺死一個人?

4. 某日同人去唱K時發現TVB金曲卡拉OK出左, 同民仔一齊夾定左, 自己專登練o既"突圍"終於有得唱啦! (民仔唔使練因為佢有睇開電視, 我都唔睇電視o既) ; 平時同民仔最鐘意就係夾埋呢d騎呢歌, 哈

附上"突圍"MV o既link -- http://www.youtube.com/watch?v=hbYuTQy9Qi0

5. Spurs 4-0 拿champ, 意料中事, 不過完全無興趣睇, 太唔鐘意呢隊波了...美國NBA Finals直播創歷史新低, 意料中事...呢個matchup跟本就係歷年最差

6. 返睇自己blog, 發現自己以前真係有多好多心機寫野同故仔; 雖然質素都係麻麻, 但係起碼都肯諗諗佈局氣氛各方面o既野...同埋原來自己寫左咁多自己o既感覺出來, 有時睇返有d都覺得幾有見地 :P

7. 今日打完波返來: 傷痕累累, 一手都係人地防守時抓落來o既爪痕; 返到企又累, 頭又暈, 腳又痛, 個肚仲咕嚕咕嚕...加上精神狀態差到極...係精神+思想+肉體上o既疲累

11/6(一) -- 好似無攪d咩, 收工返企

12/6(二) -- 話劇同學Gathering, 好耐無攪, 係紫荊; 大家出返來傾下偈, 好開心

13/6(三) -- 其實對呢個星期早幾日o既事好多都唔記得了; 好似收工打陣機返企?

14/6(四) -- 同白田DMO人唱K, 呀峰生日; 預左係煙+酒+貴d o既一次K; 雖然我唔煙唔酒, 不過佢地都好熱鬧, 我都飲左少少酒; 並無發現有唱得超好o既人, 不過佢地點d舊歌有d都幾正而我又無點開的, 11點半走先; 繼民仔甩底之後, Mandy因為契家姐o既爸爸入左院昏迷, 因此都唔去, 所以cancel左星期六去SZ玩了

15/6(五) -- 收工去打羽毛球, 之後無去呀天生日個K; 打完波4個人一齊食飯, 食完飯本來諗住去Spenser屋企打Wii, 點知拿左部NDS出來之後就停唔到, 打MarioKart打到10點幾散; 當晚心緒極亂...

16/6(六) -- 豬二繩同咩其原來預左時間我上SZ搵佢地...不過我無去...另外Mandy契家姐爸爸走左...;本來諗住一早游水, 但係由於我同馬都好眼訓, 所以無去; 成日無做過d咩, 睇埋未睇果半隻草蜢Forever 演唱會DVD; 呢期極鐘意"再見Rainy Days"; 夜晚出左MK同馬食飯北海道活壽司, 師父工夫好似愈來愈差

17/6(日) -- 一早去打波; 雖然成個月無打波, 但係都keep住打得唔錯; 係最尾幾場太累, 打左幾場最尾刁時都係輸少少...太累了...不過要keep住做多d運動! 今日右手增加左大量戰績--好多爪痕, d人防守亂來o既; 打完波馬同民上來我企打機hea左一日; 天日要返工了...點算

來緊:
諗唔到有無約左咩人做d咩...好似有又好似無...
22/6(五) -- regular羽毛球活動

1 意見:

匿名 提到...

你無事ma?